بلاگها برگشت؛ جابر زارع از مشکلات بلاگها می گوید

بلاگهاسرویس دهنده ها- سرویس دهنده وبلاگ “بلاگها” پس از اختلال چند روزه در سرور، بالاخره بازگشت.

به گزارش «وبلاگ نیوز» سرویس دهنده وبلاگ “بلاگها” در روز یکشنبه 14 تیرماه با ارسال ایمیلی به کاربرانش، اعلام کرد که اختلالات این سرویس دهنده وبلاگ پایان یافت.

همزمان با ارسال این ایمیل، ثبت نام اعضای جدید هم که اخیرا بسته شده بود، آزاد شد و کاربران جدید می توانند برای ثبت نام در این سرویس دهنده با هسته وردپرس، به بلاگها مراجعه کنند.

جابر زارع، مدیریت بلاگها در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نیوز، از دلایل این اختلال گفت:«مشکل بلاگها به دلیل تحریم دیتاسنتر آمریکایی بود که بدون هیچ گونه اطلاعی سرور ما را خاموش کردند و با پیگیری های متمادی و تماس های تلفنی بالاخره برای چند ساعت سرور را در اختیارمان گذاشتند و توانستیم در آن فرصت کوتاه، بلاگها را منتقل کنیم.»

زارع دلیل اختلال های مقطعی در بلاگها را پس از اعلام رفع مشکل این گونه بیان کرد:« در ساعت های اولیه سرور جدید بلاگها آماده شده بود که متاسفانه به دلیل تاخیر در تحویل اطلاعات این مشکل به وجود آمد.»

با رفع این مشکل، انجمن بلاگها نیز ارتقا پیدا کرد و بر این اساس، تمامی اعضای بلاگها به صورت خودکار در انجمن عضو خواهند شد.

هم چنین در اطلاعیه ای دیگر، بلاگها از مدیران وبلاگ هایی که به دامنه متصل شده اند خواست تا از نشانی اصلی وبلاگشان برای ورود استفاده کنند.

گفتنی است بلاگها در زمان تنظیم این خبر، به دلایل نامعلومی از دسترس خارج است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول