با tweetboard، یک انجمن توییتری را به وبلاگ خود بیاورید!

توییتریادداشت: گنجاندن، توییتر در وبلاگ، جذابیت خاصی دارد. چون خوانندگان وبلاگ می‌توانند در جریان لحظه‌نوشت‌های یک وبلاگ‌نویس هم قرار بگیرند و مثلا ببینند که او در طول روز چه کارکرده، چه خورده و یا چه منیمیال‌هایی احتمالا به ذهنش آمده!

اما tweetboard، می‌خواهد این کار را به صورت بسیار پیشرفته‌تری انجام دهد. تصور کنید که خوانندگان یک وبلاگ بتوانند در همان زمان که یک پست وبلاگ شما را می‌خوانند، در همان وبلاگ شما با یک توییت، نظرشان را ابراز کنند. تصور کنید که آنها بتوانند، پاسخی در جواب توییت شما یا دیگر خوانندگان بنویسند. اینها کارهایی هستند که tweetboard انجام می‌دهد!

می‌دانید که یکی از مشکلات توییتر این است که وقتی پاسخی برای توییت دوستتان می‌نویسید، کاربران دیگر نمی‌توانند دریابند که این پاسخ برای کدام توییت نوشته شده است. در نتیجه باید کلی توییت‌های پاسخ‌گیرنده را بالا و پایین کنند! اما tweetboard خیلی مشخص و تر و تمیز، پاسخ‌هایی را که برای یک توییت نوشته شده است، نمایش می‌دهد.

یک چیز جالب دیگر tweetboard این است که در صورتی که توییت جدیدی در یک وبلاگ نوشته شود، با تغییر رنگ از سبز به قرمز، فعالیت جدید را گوشزد می‌کند.

توییتر بورد را می‌توان به سادگی در یک وبلاگ گنجاند. کافی است به صفحه اول این سایت بروید و روی Request a free alpha invite کلیک کنید.

در مرحله بعد به اینجا بروید و کد لازم را بگیرید، در این کد باید به جای yourtwitterusername نام کاربری خود را در توییتر بنویسید.

حالا کد را در جای مناسبی در وبلاگ خود قرار دهید.

استفاده از توییتر بورد در وبلاگستان جهانی، دارد به اپیدمی تبدیل می‌شود، پس بجنبید و تا دیر نشده، توییتر بورد را به وبلاگ خودتان بیاورید!
انتهای پیام/.

یک پزشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول