معرفی twittorati: ایده‌ای برای وبلاگستان ایران

توییتراتییادداشت: توییتر، رسانه‌ای نو و تأثیرگذار است که که پوشش دادن اخبار آن، مستلزم صرف تمام وقت و انرژی یک وبلاگ‌نویس تمام وقت است.

در پست امروزم در مورد توییتر، سایتی را معرفی می‌کنم که توییتر مهم‌ترین وبلاگ‌نویس‌های جهان را در حوزه‌های مختلف گردآوری می‌کند و به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب، بازدیدکننده این سایت می‌تواند در جریان اخرین اخبار مهم جهان و نظرات وبلاگ‌نویس‌های بزرگ، قرار بگیرد.

سایت twittorati، به زیبایی طراحی شده است. فعلا، توییتر ۹۹ وبلاگ مهم را گردآوری می‌کند، در بین این وبلاگ‌ها می‌توان به وبلاگ‌های TechCrunch، Huffington Post، Mashable، Dailykos، Pajamas Media، Perez Hilton، Macrumors اشاره کرد.

پدیدآورندگان این سایت، در واقع توییتر ۱۰۰ وبلاگ مهم از دید سایت تکنوراتی را جمع‌آوری می‌کنند و در معرض دید بینندگان قرار می‌دهند.

سایت twittorati، قسمت‌هایی دارد که در آن می‌توان عکس‌های و لینک‌های توییت‌شده توسط وبلاگ‌نویسان مطرح و همچنین توییتر هر وبلاگ را به تفکیک دید.

تصور می‌کنم که ساختن یک کلون ایرانی با الهام از این سایت، ظرف چند روز امکان‌پذیر باشد. تصور کنید که بتوانید به همین سبک و سیاق، توییتر مهم‌ترین وبلاگ‌های فارسی‌زبان را بخوانید.

این کار علاوه بر اینکه رسانه توییتر را بیش از پیش مطرح می‌کند، می‌تواند شما را در جریان دغدغه‌ها و نظرات وبلاگ‌نویس‌ها هم قرار بدهد، چیزهایی که ممکن است در پست‌های وبلاگ‌هایشان کمتر ببینید.
انتهای پیام/.

یک پزشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول