مدیریت پی بلاگ:با خاطیان برخورد می شود/نگین بلاگ هم بیانیه داد

پی بلاگسرویس دهنده ها- مدیریت سامانه پی بلاگ گفت: متاسفانه مواردی از بروز تخلفات در وبلاگ های زیر مجموعه دیده می شود و این به رغم قوانین و مقررات جاری سامانه پی بلاگ است که در زمان عضویت مورد توافق کاربر قرار گرفته است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمدامین کلانتری در گفت و گو با خبرنگار پینا افزود: از آنجا که عضویت کاربر در سرویس وبلاگ دهی رایگان فارسی پی بلاگ، به منزله قبول تمامی قوانین و ضوابط سایت است، لذا هر گونه عدول، تخلف یا تخطی از قوانین سایت منجر به برخورد مدیریت سامانه وبلاگ دهی پی بلاگ با خاطیان خواهد شد.

وی در مورد نحوه برخورد با خاطیان اعلام کرد: بسته به نوع خطای رخ داده، ممکن است حداکثر تا سه بار تذکر قبل از فیلتر کردن وبلاگ به وبلاگ نویس خاطی داده شود ولی ممکن است بزرگی خطای رخ داده منجر به فیلتر شدن وبلاگ در همان وهله اول و قبل از هر تذکری شود. لذا مدیریت این سامانه از کاربران خود انتظار آن را دارد تا با تمکین از قوانین سایت، ما را در جهت ایجاد و گسترش فضایی فرهنگی یاری نمایند.

همچنین مدیریت سامانه وبلاگ پی بلاگ از کاربران و بازدیدکنندگان سایت خواست تا در صورت بروز هرگونه تخلفی در وبلاگ های زیرمجموعه از طریق بخش تماس با ما و انتخاب موضوع گزارش تخلف وبلاگها، مدیریت سامانه را از بروز تخلف آگاه نمایند.

هم چنین سرویس دهنده “نگین بلاگ” هم با انتشار بیانیه ای در این زمینه و با اشاره به قانون جرایم رایانه ای، به کاربران خود نسبت به رعایت قوانین این سرویس دهنده هشدار داد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول