مرداك و گوگل و خريد توييتر!

توییتررسانه وبلاگ- سران رسانه‌ای اخیراً در آیداهو گردهم آمدند تا وضعیت این صنعت و جهت‌گیری آینده‌اش را به بحث بگذارند. اما در کنار موضوع اقتصاد جهانی و تاثیر اینترنت بر رسانه‌ها، یکی از مهم‌ترین موضوعات گفتگو این بود که کدام شرکت Twitter را می‌خرد. 

به گزارش «وبلاگ‌نيوز» و به نقل از مديانيوز، امسال ایوان ویلیامز، مدیرعامل Twitter در میان چهره‌های شناخته شده این کنفرانس در کنار افرادی مثل اریک اشمیت از گوگل، جف بزوس از آمازون، وارن بافت سرمایه‌گذار میلیاردر، هاور استرینگر از سونی، ژان برنارد لوی از ویوندی، باب آیگر از والت دیسنی و تیم آرمسترانگ از AOL دیده می‌شد.

بری دیلر و روپرت مرداک که هر دو از بازیگران رسانه‌ای هستند بحث خرید Twitter را به‌صورت جدی مطرح کردند. مرداک که مالک Fox Newsاست نسبت به خرید MySpace در سال 2005 پشیمان نیست و در نظر دارد سرمایه‌گذاری‌های خود را در این حوزه گسترش دهد. ارزش MySpace هم‌اکنون در حدود 600 میلیون دلار است.

Twitter که بیش از 30 میلیون کاربر دارد در برابر پیشنهاد خرید دیگر شرکت‌ها تا این لحظه مقاومت نشان داده است. شرکت Facebook معادل 500 میلیون دلار برای خرید آن پیشنهاد داده بود که توسط هیئت مدیره‌Twitter پذیرفته نشد. بیژن ثابت که یکی از اعضای هیئت مدیره Twitter است عنوان کرد هیچ پیشنهاد خریدی به‌طور رسمی در هیئت مدیره به بحث گذاشته نشده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول