نفرات برتر جشنواره «می‌نويسم از انديشه‌هايم» اعلام شد

می نویسم از اندیشه هایمجشواره ها و مسابقات- نفرات برتر جشنواره وبلاگ‌نويسی «تبيان زنجان» با عنوان «می‌نويسم از اندشه‌هايم» روی خروجی سايت «تبيان زنجان» قرار گرفت.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، هدف اين جشنواره قرار دادن فرصت مناسبی در اختيار وبلاگ‌نويسان و هنرمندان بود تا با مشاركت خود حركت منسجمی در توليد و تبيين نقش مبانی دينی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و نيز معرفی دست‌نوشته‌ها و محتوای خود به بازديدكنندگان داشته باشند.

اسامی 25 نفر اول جشنواره بزرگ «وبلاگ‌نويسی می‌نويسم از انديشه‌هايم» اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند لیست کامل برگزیدگان به همراه لینک وبلاگ هایشان را از این جا مشاهده کنند.

بر این اساس «مسعود محمدجعفر» از تهران؛ نام وبلاگ «رسم انتظار»، برنده يك عدد لپ تاپ به همراه دوره نرم‌افزاری كامل نهج‌البلاغه و تنديس و لوح جشنواره، «فريبا الله‌وردی» از خوزستان؛ نام وبلاگ «زندگی اسلامی»، برنده كمك هزينه سفر حج به همراه يك عدد ربع سكه و تنديس و لوح جشنواره، «ليلا نخبه» از زنجان؛ نام وبلاگ «حجاب و عفاف»، برنده كمك هزينه سفر سوريه، به همراه يك عدد ربع سكه و تنديس و لوح جشنواره شده‌اند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول