1500 وبلاگ مهدوی، میهمان جشنواره آینده روشن

عبدالله رضاییجشنواره ها و مسابقات- دبير جشنواره آينده روشن از ارسال بيش از شش هزار اثر به دبيرخانه اين جشنواره و نيز برگزاري نشست مهدوي در كرمان خبر داد كه 1500 اثر آن مربوط به بخش وبلاگ است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مركز خبر حوزه، حجت‌الاسلام عبدالله رضايي در نشست خبري ستاد هماهنگي جشنواره‌هاي مهدوي در جمع خبرنگاران گفت: از ميان آثار ارسال شده به جشنواره، 1500 اثر به بخش وبلاگ، بيش از يك هزار اثر در بخش شعر، 200 اثر به بخش داستان، 200 اثر به بخش مقاله، 75 اثر به بخش فيلم نامه و 75 اثر به بخش نمايشنامه ارسال شده است.

معاون فرهنگي ـ هنري موسسه آينده روشن با اشاره به راه‌اندازي پرتال بانك اطلاعات فرهنگ و هنر مهدوي در آينده‌اي نزديك گفت: با همكاري سازمان‌هاي دست‌اندركار، اين پرتال تا 9 ربيع‌الاول سال جاري راه‌اندازي مي‌شود.

علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر درباره جشنواره‌هاي مهدوي مي‌توانند به پايگاه اينترنتي ستاد هماهنگي جشنواره‌هاي مهدوي به نشاني www.mahaiyavaran.ir و يا جشنواره آينده روشن به نشاني www.miremehr.ir و نيز جشنواره آخرين منجي به نشاني www.akharinmonji.orj و يا جشنواره طليعه ظهور به نشاني www.talieyzohor.ir مراجعه و يا با تلفن 77840904 تماس بگيرند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول