دانشجویان بسیجی کرمان آموزش وبلاگ نویسی دیدند

کارگاه وبلاگ نویسی استان کرمان / شبکه خبر دانشجورسانه وبلاگ- مسئول فضاي سايبري و مجازي بسيج دانشجويي كرمان گفت: دوره‌هاي وبلاگ‌نويسي دانشجويي در كرمان با توجه به اهميت و كاركرد اين فضاي مجازي در راستاي اطلاع‌رساني انجام مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاري فارس، سياوش مسلمي ظهر امروز در آغاز دوره آموزشي وبلاگ نويسي دانشجويان بسيجي استان اظهار داشت: تا امروز دو دوره آموزش وبلاگ‌نويسي برگزار شده است و 50 نفر در دوره اول و 100 نفر در اين دوره حضور دارند و در اين دوره‌ها آموزش ايجاد، بروزرساني وبلاگ و ايجاد و استفاده از « GMAIL » به دانشجويان به صورت حرفه‌اي آموزش داده مي‌شود.

وي افزود: هدف از برگزاري اين دوره‌ها، ايجاد آمادگي در دانشجويان بسيجي براي استفاده بهينه از فضاي اينترنت و مجازي است و در اين محيط، بسيج دانشجويي تلاش دارد با ايجاد تلاش مضاعف زمينه‌اي ايجاد شود تا بتوان به نحو احسن از اين فضا در راستاي استفاده از آرا و نظريات وبلاگ‌نويسان استفاده كرد و زمينه را براي رشد و فعاليت در محيط فضاي سايبر براي دانشجويان فراهم مي‌كنيم و در آينده از اهداف مهم برگزاري اين دوره‌ها آموزش طراحي وب سايت براي دانشجويان بسيجي است.

مسئول بررسي و تحليل بسيج دانشجويي استان كرمان خاطرنشان كرد:‌ فضايي كه در اينترنت وجود دارد و امكانات منحصر به فرد در آن موجب شده كه تقاضاي استفاده از اين فضا بيشتر شود و درك بسيج دانشجويي از اين موقعيت سبب شد، اقدام به آموزش دانشجويان در اين زمينه كند و با توجه به اينكه در عرصه وبلاگ‌نويسي عده خاصي با توجه به امكانات موجود خود اقدام مي‌كنند و دسته‌اي افراد شاخص و صاحب انديشه هستند، اما در حال همگاني كردن زمينه براي عموميت بخشيدن به اين امر در بسيج دانشجويي فراهم شده و با برگزاري دوره‌ها در حال عمل كردن به اين موضوع هستيم.

مسلمي در زمينه بسترهاي وبلاگ‌نويسي گفت: بستري كه در زمينه وبلاگ‌نويسي و فضاي مجازي فراهم است در حال حاضر به نحو احسن از آن استفاده نشده و رويكردهاي بسيج دانشجويي در سال جديد استفاده از فضاي مجازي است و در ايران كمتر از آن استفاده مي‌شود و شايد ضعف زير ساخت‌هاي اين نوع فضا منجر به استفاده كاربران اندك از اين فضا مي‌شود و به نوعي كاربران استفاده كننده، نخبگان و نيازمندان خاص به آن هستند.

وي در پايان تصريح كرد: حقيقت اين است كه فضاي مجازي، محيطي بي‌انتها است و زمينه كاربرد بسياري دارد و هر آنچه نياز باشد در هر زمينه در محيط مجازي به خوبي قابل دريافت و انتقال است اما در كشور ما از اين بستر هنوز استفاده لازم نشده در حالي كه دانشجويان بايد نخستين قشري باشند كه براي استفاده بهينه در اين فضا همراه با بسيج دانشجويي تلاش لازم را انجام ‌مي‌دهند.
انتهای پیام/.

  • با توجه به اینکه مهندس موسوی و هواداران اندک وی، اهانت به عکس امام را توطئه خود حکومت دانسته اند علی رغم میل باطنی خود مبنی بر انتشار تصاویر اهانت به امام، نشانی اینترنتی زیر جهت مشاهده تصاویر واقعی این اهانت را معرفی می‌نماییم. جالب است که در این تصاویر دقیقاً در جمع کثیری از حامیان جنبش سیاه اموی این عمل صورت می‌گیرد. هر چند ما معتقدیم اهانت اصلی به امام، نسبت دادن شعارهایی چون “جمهوری ایرانی” و “نه غزه نه لبنان” به خط امام بوده است.

    نشانی فیلم کامل اهانت:
    http://www.4visit.com/play.php?vid=1605

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول