حضور گسترده هنرمندان و وبلاگ‌نويسان مهدوی در نمايشگاه طليعه ظهور

عبدالله رضاییجشنواره ها و مسابقات- هنرمندان و وبلاگ‌نويسان مهدوی در نمايشگاه دستاوردهای سه جشنواره بزرگ آخرين منجی، طليعه ظهور و آينده روشن حضور گسترده دارند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام‌ و المسلمين “عبدالله رضايی”، عضو ستاد هماهنگی جشنواره‌های مهدوی كشور از حضور گسترده هنرمندان و وبلاگ نويسان مهدوی در نمايشگاه دستاوردهای سه جشنواره بزرگ آخرين منجی، طليعه ظهور و آينده روشن خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات جذاب همراه با هزاران جوايز نفيس، برپايی جشن‌های مفرح با حضور هنرمندان سرتاسر كشور و نشست و كارگاه‌های آموزشی مهدويت از جمله برنامه‌های ستاد هماهنگی جشنواره‌های مهدوی كشور در نمايشگاه طليعه ظهور است.

رضايی تصريح كرد: كليه هنرمندان، پژوهشگران و صاحبان آثار می‌توانند با مراجعه به غرفه ستاد هماهنگی جشنواره‌های مهدوی كشور، نام و اثر خود را در بانك اطلاعات فرهيختگان مهدوی ثبت نمايند.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: جشنواره‌های آينده روشن و آخرين منجی در قالب غرفه‌های وبلاگ و وب‌سايت‌های مهدوی، عكس انتظار، نمايش فيلم و ارائه محصولات مؤسسه آينده روشن و دومين جشنواره بين‌المللی آخرين منجی در نمايشگاه طليعه ظهور حضور دارند.

رضايی افزود: علاقه‌مندان به وبلاگ‌نويسی با مراجعه به غرفه وبلاگ نمايشگاه طليعه ظهور با بش از 50 وبلاگ برتر مهدوی آشنا شده و به صورت آنلاين برای ساخت وبلاگ مهدوی آموزش داده می‌شوند.

معاون فرهنگی هنری پژوهشكده مهدويت كشور در پايان از عموم دعوت به عمل آورد تا همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب از نمايشگاه بزرگ طليعه ظهور داير در شبستان نجمه خاتوان حرم حضرت معصومه(س) بازديد به عمل آورند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول