کلوب هم وبلاگی شد

کلوب دات کاممجامع وبلاگی- سایت کلوب دات کام، به کاربران خود وبلاگ می دهند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» کاربران این شبکه اجتماعی می توانند دست نوسته های خود در سایت کلوب را از طریق آدرس yourCloobid.cloob.com مشاهده کنند و این آدرس را به عنوان وبلاگ خود به دیگران معرفی کنند.

حسن جعفری در این خصوص به وبنا گفت: یکی از درخواستهای قدیمی کاربران کلوب دات کام، امکان آدرس دهی راحت تر و ساده تر پروفایل های ایشان و به نوعی شخصی سازی آن بوده و تمایل داشتند همانطور که وبلاگ خود را مثلا با آدرس admin.mihanblog.com به دوستانشان معرفی می کنند ، به همین صورت هم پروفایلشان در کلوب دات کام را که مشتمل به آخرین لینکها و مطالب داغ شده ، آلبوم های تصاویر ، فریادها ، وبلاگ ها ، لیست دوستان می باشد به دوستان خود معرفی کنند و آدرس خود را در سطح اینترنت پخش نمایند.

برای معرفی این سرویس جدید در وبلاگ مدیریت سایت کلوب نوشته شده است:

از امروز سرویسی به نام کلوبلاگ در بین سرویس های کلوب دات کام گنجانده شد، که خواسته کاربران را با آدرسی به فرمت yourCloobid.cloob.com برآورده می کند ، که قابلیت انتخاب پوسته از میان 2100 پوسته ، چپ چین یا راست چین بودن ستونها و یا بالا یا پایین نمودن بلاک های مختلف سرویس ها را دارد.

انتهای خبر/.

  • رحمان نظري

    به نظر من كلوب بزرگترين اشتباه را كرد كه وارد عرصه وبلاگ نويسي شد و مطمئنا كاربران خود را سردرگم در توسعه يكباره مي كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول