دوره آموزش وبلاگ نویسی در اردبیل برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ستودهرسانه وبلاگ- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از آغاز اولین دوره آموزشی وبلاگ نویسی دینی به همت سایت تبیان در این استان خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده بعد از ظهرشنبه در مراسم آغاز به کار این دوره آموزشی، هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی اعضا کانونها با اصول خبرنگاری، وبلاگ نویسی و مدیریت نشریات تجربی عنوان کرد.

وی افزود: همچنین این دوره آموزشی همزمان در چهار شهرستان دیگر استان، به مدت یک ماه و با حضور اساتید و مدرسان مجرب و متخصص رشته های خبرنگاری و رسانه های مجازی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان این دوره آموزشی را ویژه اعضا کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل دانست و اظهار داشت: هم اکنون 100 نفر از علاقمندان فعالیتهای خبری و وبلاگ نویسی در این دوره حضور دارند.

وی از تداوم این دوره ها تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام دوره های آموزشی در آینده به صورت مقدماتی، تکمیلی و تخصصی برگزار خواهد شد.

ستوده در پایان ادامه داد: اعضای آموزش دیده در این دوره ها به عنوان خبرنگار مساجد و وبلاگ نویس دینی فعالیت خواهند کرد تا اخبار و اطلاعات مساجد و کانونها به صورت بهتر و مطلوبتری پوشش داده شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول