جمعی از وبلاگ نویسان از بسیج و ناجا تشکر کردند

حجت الاسلام طائب/سردار احمدی مقدمحرکت های وبلاگی- جمعی از وبلاگ نویسان فارسی، با انتشار نامه های جداگانه، از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی مقاومت بسیج به خاطر هوشمندی در رفع فتنه های اخیر، تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» در این بیانیه ها، از سردار احمدی مقدم و حجت الاسلام والمسلمین طائب به خاطر زحمات ایثارگرانه ماموران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و خدمات بسیجیان تشکر و تقدیر به عمل آمده است.

متن نامه منتشر شده به فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای احمدی مقدم
فرماندهی محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

ضمن عرض سلام و خسته نباشید و تبریک ایام مبارک ماه ضیافت بزرگ الهی ، اینجانبان جمعی از وبلاگ نویسان ایرانی داخل و خارج از کشور از زحمات ایثارگرانه شما و همکارانتان در امر صیانت از آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری سپاسگذاری مینماییم.

امروز بر هیچ فرد ایرانی پوشیده نیست که دشمنان ایران اسلامی با همسویی برخی از نخبگان مردود و نادان داخلی سعی داشتند تا انتخابات با شکوه ۴۰ میلیونی را غیر شفاف و مخدوش جلوه بدهند و درهمین رابطه برخی از اغتشاش طلبان را به خیابانها گسیل داشتند تا بدینوسیله کودتایی را علیه آرای مردم سازماندهی نمایند.

بدون شک اقدامات گسترده حضرتعالی در مهار این کودتای نافرجام علیه رای ملت شریف ایران ، درتاریخ افتخارات نیروی انتظامی ثبت خواهد شد.

همچنین شایسته است بدینوسیله از زحمات کلیه اعضای آن نیرو اعم از پرسنل رسمی و سربازان غیور بخش های مختلف نیروی انتظامی که در طول اغتشاشات همواره مورد حملات وحشیانه افراد مسلح و غیر متمدن قرار داشتند سپاسگذاری نموده و وعده پاداش بزرگ الهی را برای این جان نثاران یاد آور شویم.

امروز یکایک شهروندان ایرانی قدردان دلاوری ها ی سربازان عزت و امنیت کشورشان هستند و خدمات گرانقدر آنان را ارج می نهند.

حاکمیت قانون در کشور امری است که بصورت مطالبه ای عمومی و گسترده انتظار می رود و در ابعاد وسیعی متکی به نقش آفرینی حضرتعالی و همکارانتان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

با امید پیروزی و سربلندی تمامی سربازان شریف ملت مسلمان ایران
جمعی از وبلاگ نویسان ایرانی داخل و خارج از کشور
اول شهریور 1388

هم چنین متن نامه منتشره به فرماندهی نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای طائب
فرماندهی محترم نیروی مقاومت بسیج

با اهدا سلام و تبریک ایام ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی خدمت حضرتعالی اینجانبان جمعی از وبلاگ نویسان ایرانی داخل و خارج از کشور بدینوسیله از خدمات بسیجیان عزیز در ارتباط با حاشیه سازی های انتخاباتی سپاسگذاری می نماییم.

تلاش مذبوحانه اغتشاش گران ناشی از تحریک گسترده افکار عمومی توسط رسانه های بیگانه و برخی از شکست خوردگان سیاسی داخلی بدون تردید از بدو آغاز نیز راه به مقصودی نداشت.

لکن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و کودتا چیان علیه آرای ملت شریف ایران کوشیدند تا با لشگر کشی های خیابانی وضعیت دیکتاتوری را درجامعه ایران حاکم نمایند.

حضور دیر هنگام امام موثر و پرتوان نیروهای جان برکف بسیجی توانست در برابر این فتنه عمیق به عاملی برای احساس امنیت در سطح افکار عمومی تبدیل شود.

بسیجیان همان دلسپردگان از دل و جان به انقلاب هستند که به بهای تقدیم جانها و سلامتی شان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه به پاسداری پرداختند.

تردیدی نیست که این حضور با شکوه در کنار سایر خدمات بی نظیر بسیج همچون حضور دربرابر دشمنان بعثی ، امداد رسانی به زلزله زدگان استانهای مختلف کشور، امداد رسانی به سیل زدگان، سازندگی در مناطق محروم و فقیر کشور و یا تلاش گسترده در خصوص محو بیماری هایی همچون فلج اطفال ثبت و برای همیشه در حافظه تارخی ملت ایران باقی خواهد ماند.

اگر چه دشمنان ایران اسلامی و در حقیقت دشمنان عزت ایرانیان همواره سعی در تخریب این نیروی عظیم و پشتوانه عمومی آن داشتنه اند و تهمت های ناروایی را به این چهره های مخلص و سر تا پا اخلاص نسبت داده اند ، لکن هیچ چراغ بی فروغی را یارای سایه انداختن بر خورشید نیست.

با آرزوی سلامت و توفیق برای حضرتعالی و یکایک نیروهای عزیز بسیجی
جمعی از وبلاگ نویسان ایرانی داخل و خارج از کشور
اول شهریور ماه 1388

در صورتی که شما هم می خواهید از این 2 بیانیه حمایت کنید، می توانید متن کامل آن ها را در وبلاگ خود منتشر نمایید.
انتهای خبر/.

۲ comments

  • ...

    وضعیت دیکتاتوری در کشور حاکم شده….
    شرم آوره
    از این وقاحت تهوع به ادم دست می ده

  • رحمان نظري

    واقعا شرم آور است
    خودشون حركت هاي تشكرانه راه مي اندازند ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول