خبرهای هفته اول شهریور و مادر بزرگ:اوین اوین که می گویند بد نیست ها!

مادربزرگ وبلاگستانرسانه وبلاگ- مادر بزرگ وبلاگستان نظرات خود را پیرامون اخبار این هفته وبلاگستان ابراز کرد. (+)

*قدس بلاگ از طریق تلفن همراه و ایمیل به روز می شود.
سرویس دهنده وبلاگ “قدس بلاگ” امکان به روز رسانی وبلاگ های کاربرانش را از طریق تلفن همراه فراهم کرد.

نظر مادربزرگ: فکر کنم یک کم دیگر برویم جلوتر، تفکرات در ذهن ات منعقد نشده، در وبلاگ ات منتشر می شود. دوره زمانه ای شده ننه جان! آقاجانت به ذهن اش هم نمی رسید با این اسباب بازی ها بشود دنیا را تکان داد. حالا ننه جان این امکان را برای من فعال کن یک وقت اظهار نظر ویژه ای دارم دست به گریبان تو نشوم. پیر شوی مادر.

*منتخب لینک های بالاترین به انگلیسی ترجمه می شوند.
پروژه “بالاترجمه” بالاترین همزمان با سومین سال فعالیت این شبکه اجتماعی کلید خورد.

نظر مادربزرگ: ترجمه می شود که چه بشود مثلا؟ اجانب چه سودی به حال ما دارند آخر؟ بعد از این حالا چرا انگلیسی؟ چرا فارسی پشتو ترجمه نمی کنند؟ فرانسوی هم ترجمه کنند خوب است. نوه صغری خانم تو فرنگ دارد بالا پایین می پرد بفهمد این طرف آب چه خبر است. راستی! حالا گیرم که بفهمد؛ چه سودی به حال او دارد؟ ها؟

*تودی بلاگ؛ سرویس دهنده جدید با امکان انتقال وبلاگ
سرویس دهنده وبلاگ “تودی بلاگ” افتتاح شد.

نظر مادربزرگ: ای ننه! یادش بخیر آن قدیم ندیم ها اگر می خواستیم وبلاگ مان را منتقل کنیم، بلایی سرمان می آوردند که نقره داغ می شدیم. همین آقا جانت یک وبلاگ در پرشین بلاگ داشت، وقتی به باد فنا رفت، می خواست برود آن سرویس خارجی. بعد نتوانست. کلی پست داشت و این قدر نشست کپی و پیست کرد تا چشمانش از حدقه درآمد و مُرد. حالا یک کلیک کن، وبلاگت از بلاگفا کنده شد! این هم شد زندگی؟ آقاجانت کجاست که ببیند؟

*نوین بلاگ هم در برابر بلاگفا قدعلم می کند: امکان انتقال از بلاگفا
امکان انتقال مطالب وبلاگ بلاگفا به سرویس دهنده وبلاگ “نوین بلاگ” از سوی تیم مدیریت نوین بلاگ فراهم شد.

نظر مادربزرگ: بلاگفا کشون راه انداختید؟ خجالت نمی کشید شماها؟ عین سگ و گربه پریدید به هم که چه؟ علیرضا شیرازی را مظلوم گیر آوردید؟ بنده خدا بلاگفایی ها هم این هفته چشم شان یک کم ترسید و 3 تا امکان جدید رو کردند. خوب یکی نیست به این علیرضا بگوید ننه جان! رضایت مشتری هدف شماست و از این حرف ها. این نمره علیرضا شیرازی را بگیر برای من ننه.

*وبلاگ های جشنواره امام رضا(ع) در ستاد ساماندهی سایت ها ثبت شوند.
پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره الکترونیکی امام رضا(ع) در راستای حفظ و صیانت از مالکیت معنوی و مادی وبلاگ‌ها و سایت‌های طراحی شده برای این جشنواره، خواستار ثبت وبلاگ‌ها و سایت‌ها در ستاد ساماندهی سایت‌های ایرانی شد.

نظر مادربزرگ: هیچی دیگر! امسال ثبت شوند؛ سال بعد بروند عدم سوء پیشینه بگیرند. حکما سال بعدترش هم باید بیایند و انگشت نگاری هم بکنند. ننه جان کمربند آقاجانت کو؟

*دیلی تلگراف: توییتر و فیس بوک بسیار موثر عمل کردند.
یک روزنامه انگلیسی اذعان کرد شبکه های اینترنتی نظیر فیس بوک و توئیتر در دوره اغتشاشات خیابانی در ایران، به انتشار اخبار دروغین مشغول بودند.

نظر مادربزرگ: فکر کردید که چه؟ بالاترین هم بسیار موثر عمل کرد. فکر کردید فقط خودتان بلدید؟ به همین خیال باش.

*جمعی از وبلاگ نویسان از بسیج و ناجا تشکر کردند.
جمعی از وبلاگ نویسان فارسی، با انتشار نامه های جداگانه، از فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیروی مقاومت بسیج به خاطر هوشمندی در رفع فتنه های اخیر، تشکر و قدردانی به عمل آوردند.

نظر مادربزرگ: ننه جان! چند بار گفتم نظر سیاسی نمی دهم. پس فردا خوش ات می آید وبلاگم را از پشت میله های زندان به روز کنم و نظرات ام را از پشت گوشی برایت بخوانم؟ چرا حرص می دهی من را؟ باطری قلب من کو؟

*وبلاگ ابطحی از درون زندان به روز شد.
وبلاگ “محمدعلی ابطحی” از داخل بندهای زندان اوین به روز شد.

نظر مادربزرگ: ننه جان این اوین اوین که می گویند بدک هم نیست ها. حداقل اینترنت اش مفت است. نمی شود برگردیم خبر قبلی من کمی اظهار نظر کنم؟

*مراسم روز جهانی وبلاگ در تهران برگزار می شود.
سرویس دهنده وبلاگ “پرشین بلاگ” مراسم روز جهانی وبلاگ را برگزار می کند.

نظر مادربزرگ: ئه! ننه! مگر غیر از ایران جای دیگر هم وبلاگ نویس زندگی می کند؟ نه! تا آن جایی که آقاجانت می گفت، وبلاگ نویسی در این دنیا نیست. پس این روز جهانی چه صیغه ایست دیگر؟ هان؟

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول