مدیر نوین بلاگ: فقط می خواستیم زحمات چند ماهه کاربران از بین نرود

نوین بلاگسرویس دهنده ها- در پی انتشار اخطار تیم نوین بلاگ برای دریافت نسخه پشتیبان توسط کاربران این سرویس دهنده، مدیریت نوین بلاگ دلایل این اخطار را تشریح کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مدیر نوین بلاگ درباره انتشار این اخطار به وبلاگ نیوز گفت:«این اخطار برای این بود که کاربران هوشیار باشند تا در صورت ایجاد هر مشکلی زحمات چند ماهه آنها از بین نرود. دلیل اصلی این اخطار به دلیل تغییراتی است که به زودی در نوین بلاگ اعمال می شود. این تغییرات عبارتند از به روز رسانی سیستم به نسخه جدید ورد پرس، اضافه کردن افزونه های جدید، تغیرات قالب سایت و چند تغییر دیگر.»

مدیر این سرویس دهنده تلاش های محدود و کم برای هک کردن نوین بلاگ در چند روز اخیر را یکی دیگر از دلایل انتشار این اخطار می داند و ادامه می دهد:«ما هر روز از کل سرویس بک آپ می گیریم و در صورت بروز هر گونه مشکل در یک الی 2 ساعت همه چیز به حالت عادی خود برخواهد گشت.»

هم چنین تیم مدیریت این سرویس دهنده با انتشار اطلاعیه ای در این زمینه، از ایجاد نگرانی در کاربران نوین بلاگ عذرخواهی کرده است و به کاربران خود اطمینان داده است که هیچ خطری نوین بلاگ را تهدید نمی کند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول