در روز جهانی وبلاگ:شهریاران جوان میزبان وبلاگی ها بودند

روز جهانی وبلاگ / پرشین بلاگ(2)همایش ها و نشست ها- جشن روز جهانی وبلاگ عصر سه شنبه در سالن خانه شهریاران جوان و به همت باشگاه هواداران پرشین بلاگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» این جشن که در طول 3 سال گذشته و به صورت مستمر و با ابتکار عمل پرشین بلاگ برگزار شده است امسال نیز همزمان با روز 31 آگوست (اوت) و همزمان با بسیاری از کشور های جهان در ایران گرامی داشته شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام زائری، وبلاگنوس و روزنامه نگار به ایراد سخنانی پرداخت و پس از آنارمغان زمان فشمی( آنی دالتون) نویسنده وبلاگ “یادداشت های یک دختر ترشیده” بر روی سن حاضر و به سوالات مجری برنامه پاسخ گفت.

در ادامه این برنامه فرزاد فرومند هنرمند، آهنگساز و خواننده جوان به اجرای زنده موسیقی و آوازخوانی پرداخت تا جشن رنگ و بوی یک همایش رسمی را به خود نگیرد.

پس اجرای زنده موسیقی، نوبت به هنر شعر و شعر خوانی رسید و حسین متولیان شاعر وترانه سرا ذائقه میهمانان این جشن را با اشعار خود شیرین کرد.

مسعود قوی زاد فرد دیگری بود که بر روی سن حاضر شد تا پیرامون فضای مجازی و جامعه های مجازی ایرانیان سخن بگوید اما سخنان وی بیشتر طعم طنز به خود گرفت و با شوخی های گاه و بی گاه حضار در سالن همراهی شد.

یاد نوید مجاهد وبلاگ نویس فقید و از فعالان وبلاگ نویس معلولان، به پیشنهاد مجری برنامه و توسط ویولت نویسنده وبلاگ من و ام اس زنده داشته شد و به علت تاثر شدید ویولت، این گفته های وی قطع شد و در انتهای برنامه ادامه یافت.

این گردهمایی وبلاگی با سخنان اقلیما پولاد زاده مدیر پرشین بلاگ و حامد رجایی نویسنده وبلاگ نم نم ادامه یافت و در انتهای این همایش وبلاگنویسان متولد شهریور یادگاری هایی از دست مدیر پرشین بلاگ دریافت کردند.

اگرچه صرف افطار انتهای این همایش بود اما جمعی از فعالان عرصه وب تا ساعتی بعد در محوطه بیرونی خانه شهریاران جوان به گعده و شب نشینی پرداختند.
انتهای پیام/.

خبرنگار: علیرضا شاطری، وبلاگ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول