“اگر یک روحانی بودم…”

اگر یک روحانی بودم...جشنواره ها و مسابقات- پايگاه اطلاع‌رسانی آسمانيان در بخش مسجد آنلاين سايت خود، اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی با عنوان “اگر يك روحانی بودم…” كرده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، اين پايگاه با توجه به گسترش استفاده از اينترنت و تبديل آن به يك دهكده مجازی، ضرورت حضور مبلغان دينی در اينترنت را احساس كرد و اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان “اگر يك روحانی بودم …” كرده است.

از اهداف اين مسابقه می‌توان به آشنايی با انتظارات جوانان از روحانيت در عصر ارتباطات، شناسايی نقاط ضعف و قوت حوزه دين در اينترنت، تبيين وظايف جديد روحانيت در قبال جوانان، آشنايی و ارتباط بيشتر با وبلاگ‌نويسان حرفه‌ای و انتقال نظرات ارائه شده به مسئولان حوزه علميه قم اشاره كرد.

برای شركت در اين مسابقه وبلاگ‌نويسی تنها يك پست از وبلاگ كافی است و در زمان ثبت‌نام لينك مستقيم مطلب بايد ارائه شود؛ همچنين موضوع و قالب كلی وبلاگ در امتيازدهی تأثيری ندارد.

از جوايز مسابقه وبلاگ‌نويسی «اگر يك روحانی بودم…» می‌توان به سكه تمام بهار آزادی، نيم سكه بهار آزادی و ربع سكه بهار آزادی اشاره كرد؛ همچنين علاقه‌مندان تا 4 آبان‌ماه سال جاری فرصت دارند تا در اين مسابقه وبلاگ‌نويسی شركت كنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول