پولادزاده:وبلاگ نویسان ترس موهوم از اینترنت را از بین ببرند

اقلیما پولادزادههمایش ها و نشست ها- اقلیما پولادزاده مدیر پرشین­ بلاگ در سومین جشن روز وبلاگ گفت: قرار دادن یک روز در سال به عنوان روز وبلاگ گرچه یک ایده ایرانی نبود، اما مانند اکثر پدیده های فضای مجازی به خوبی توسط ایرانیان پاس داشته شده است.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» پولادزاده در سخنرانی خود در مراسم روز جهانی وبلاگ که دوشنبه 9 شهریور ماه در تالار خانه شهریاران جوان برگزار شد، ادامه داد: یکی از رسوم زیبای وبلاگستان و وبلاگنویسان ایرانی در این روز هدیه 5 وبلاگ زیبا به دوستان است.

مدیر پرشین بلاگ افزود: هدف این روز این بود که وبلاگ نویسان جهان با یکدیگر آشنا شوند و به هم نزدیک شوند و جزایر از هم جدای وبلاگستان های کشور ها و فرهنگ های مختلف به مجمع الجزایر وبلاگستان جهانی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: بعد مجازی، بعد دوم زندگی بخشی از جامعه ماست و این امکان را ایجاد کرده است که هر چه بیشتر ایده های خود را با هم به اشتراک بگزاریم.

نویسنده وبلاگ “لحظه هایی که می گذرند” با بیان این مطلب که زبان فارسی به چهارمین زبان وبلاگ نویسان جهان تبدیل شده است، گفت: امروز وبلاگ هر یک از ما رسانه ماست، رسانه ای که می تواند از یک تا چند میلون بازدید کننده داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وظیفه وبلاگ نویسان این است که فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت را در خانواده ها گسترش دهند تا توهم وحشت در خانواده ها در مواجه با آن ایجاد نشود.

پولاد زاده گفت: 4 درصد محتوای مبتذل موجود در اینترنت باعث شده است که برخی اشخاص و رسانه ها درباره این فضای قابل استفاده سیاه نمایی کنند و با ایجاد یک ترس موهوم در خانواده ها آنان را از استفاده مناسب از آن محروم کند.

وی گفت: چه خوب است که شکاف دیجیتال در بین نسل ها با حضور بزرگان در وبلاگستان از بین برود و ایشان با وارد شدن به این فضا اندیشه های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
انتهای پیام/.

خبرنگار: علیرضا شاطری، وبلاگ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول