خبرهای هفته دوم شهریور و مادربزرگ:وبلاگ نویس یا تزریقاتچی؟!

مادربزرگ وبلاگستانرسانه وبلاگ- مادر بزرگ وبلاگستان نظرات خود را پیرامون اخبار این هفته وبلاگستان ابراز کرد. (+)

*رهاورد سرزمین نور تمدید شد: تا 15 شهریور
دبیر هفتمین جشنواره ره آورد سرزمین نور گفت: ارسال آثار شرکت کنندگان در هفتمین جشنواره ره آورد سرزمین نور تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

نظر مادربزرگ: حتما دلیل اش هم استقبال گرم شرکت کنندگان و تقاضاهای متعدد برای تمدید مسابقه است. آقاجانت که بود، عمرا نمی گذاشت جشنواره وبلاگی تمدید بشود. با کمربند می افتاد به جانشان. والا!

*عملکرد وبلاگ های قرآنی پاسخگوی نیاز کاربران امروزی نیست.
مدیر کانون گفتمان قرآنی معتقد است که عملکرد وبلاگ‌های قرآنی در حال حاضر پاسخگوی نیاز کاربران نیست و خوراک‌دهی و دادن منابع به وبلاگ‌نویسان قرآنی در راستای حل این مشکل حائز اهمیت است.

نظر مادربزرگ: ننه جان! الآن به نظر شما عملکرد وبلاگ های غیر قرآنی پاسخگوی نیاز کاربران امروزی هست؟ نه که نیست! پاسخگوی نیاز کاربران دیروزی هم نیست. آقا جانت می رفت وبلاگ خارجی می خواند، این قدر که پاسخگو نبود! همین شد که چشمانش از حدقه درآمد و افتاد مُرد!

*قرآن پژوهان ایده های قرآنی خود را به وبلاگ ها تزریق کنند.
مدیر کانون گفتمان قرآنی معتقد است، قرآن‌پژوهان افرادی اهل قلم هستند و از طرفی هدف و انگیزه قوی دارند؛ بنابراین می‌توانند ایده‌های قرآنی خود را به وبلاگ‌های قرآنی تزریق کنند.

نظر مادربزرگ: آن وقت به کجایش تزریق کنند ننه جان؟ آن وقت فرض هم بگیریم تزریق کردند، کجا می روند این تزریقات؟ بعد ملت وبلاگ نویسند یا تزریقاتچی؟ من گشتم ننه جان! جای مناسب تزریق پیدا نکردم! یک جا ایجاد کنید خودتان. خدا خیرتان دهد.

*یک اختراع جدید: با کنترل تلویزیون وبلاگ بنویسید!
علاقمندان به وبلاگ نویسی و گشت وگذار در سایت هایی مانند توییتر از این پس می توانند این کار را با استفاده از دستگاه کنترل تلویزیون انجام دهند.

نظر مادربزرگ: جل الخالق! آن وقت چجوری می شود ننه جان؟ حتما می زنی کانال یک، کل برنامه های آشپزی را می آورد در وبلاگت. بعد می زنی کانال دو، اخبار 20:30 را تایپ شده تحویل وبلاگت می دهد، می زنی کانال سه، برنامه نود هفته گذشته را به خوردت می دهد. این جوری خیلی خوب است ننه جان. یک دانه از این کنترل ها واسه ننه پیرت هم بگیر. قربانت شوم الهی.

*وبلاگ ابطحی مسدود شد.
وبلاگ‌محمد علی ابطحی به نام “وب‌نوشت” از سوی شرکت انگلیسی ارائه دهنده “هاست” (فضای اینترنتی) مسدود شد.

نظر مادربزرگ: بی جنبه ها! یکی نیست بگوید آخر ننه جان! جنبه شنیدن حقیقت را ندارید چرا می روید وبلاگ این بنده خدا را چپه اش می کنید؟ بگویم آقا جانت از قبر با کمربند بیاید بیرون و بیفتد به جان این زبان نشناس ها؟

*خواجه پیری:نبود حمایت علت اصلی رکود وبلاگستان قرآنی است.
رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور نبود حمایت را اصلی‌ترین دلیل رکود وبلاگستان قرآنی دانست و بر حمایت‌های دولت در قالب کمک به تولید محتوا و در اختیار قرار دادن منابع و نظارت بر وبلاگ‌های قرآنی تأکید کرد.

نظر مادربزرگ: این آقای خواجه پیری چه کاره است؟ آها! خبرنگارها بهش می گویند مقام مسئول. بعد این مقام مسئول از چه کسی می خواهد که از این بچه ها حمایت کنند؟ آها! از مقام مسئول! کمربند را بیاور!

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول