وبلاگ ابطحی دوباره زنده شد

محمدعلی ابطحیدر وبلاگ ها- وب نوشت های محمدعلی ابطحی پس از هک شدن، با دامنه دات آی آر به فضای مجازی بازگشت.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این وبلاگ که در روزهای گذشته به خاطر انعکاس حرف های ابطحی از درون زندان اوین، محبوبیت ویژه ای پیدا کرده بود، توسط عده ای ناشناس هک شد که ابطحی آن ها را مدعیان آزادی و مخالفان سانسور می نامد:

اصحاب وبلاگنویسی که همواره همه را به مبارزه با سانسور و فیلتر می خواندند، فرمان وفراخوانی به هک کردن سایت من صادر کردند و این فرمان افاقه کرد و آدرس رسمی سایت من از کار افتاد.

مشاور دولت اصلاحات که این روزها در زندان اوین به سر می برد، برای چندمین بار شایعه شکنجه و اذیت و آزار خود را در زندان رد می کند و می گوید:

خیلی ها به جد و طنزاشاره کردند که سایت را بازجو می نویسد و یا من تحت فشار آن را به روز می کنم. با سابقه ای که البته از زندان شنیده بودیم، حرف نامربوطی تلقی نمی شد اما این بار واقعا فضای متفاوتی در زندان بود. لا اقل در مورد من شکنجه و آزاری صورت نگرفته است. این به معنای این نیست که از زندانی بودنم راضی هستم و یا شرایط سخت تنهائی سه ماه در زندان بودن را فراموش کرده ام. ولی لا اقل من نمی توانم غیر از ناراحتی از اصل زندان، نسبت به رفتار انسانی وگفتگوهای عمیق ودو جانبه وآزدانه با بازجو و امکان مطلب نوشتن در وبسایتم را قدر نشناسم.

پس از هک دامنه دات کام وب نوشت ها، از دیروز این شخصیت سیاسی نوشته های خود را در وب نوشت ها دات آی آر منتشر خواهد کرد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول