برندگان مسابقه وبلاگ نویسی میلاد حجت اعلام شد

مجید رحمانیجشنواره ها و مسابقات- همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، برندگان اولین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی میلاد حجت اعلام شد.

مجید رحمانی، مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفت و گو با وبلاگ نیوز گفت: با پایان داوری وبلاگ های شرکت کننده در دو بخش فنی و محتوایی، برندگان نهایی اولین مسابقه وبلاگ نویسی میلاد حجت اعلام شد.

وی با اشاره به این که 337 نفر در این مسابقه شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان بیشترین گروه سنی شرکت کنندگان در مسابقه را تشکیل می دادند.

مدیر روابط عمومی اداره ارشاد گیلان گفت: طی گذشت 2 ماه از برگزاری این طرح، 11 هزار نفر از سایت مسابقه بازدید کرده اند که این نشان از علاقه کاربران به جشنواره های مهدوی است.

رحمانی در ادامه افزود: وبلاگ های رأیت سبز، تبسم ظهور، علم الهدی، ناطق و خورشید پنهان به ترتیب رتبه های اول تا پنج را کسب کردند. وی با اشاره به اینکه لوح تقدیر، سکه بهار آزادی، بسته محصولات فرهنگی و فضای اینترنتی جوایز برندگان مسابقه است، اظهار داشت: این جوایز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و خبرگزاری شبستان اهدا می شود.

مدیر روابط عمومی اداره ارشاد گیلان یادآور شد: به تمامی شرکت کنندگان در مسابقه، «نرم افزار موعود»، کاری از اداره کل ارشاد گیلان اهدا می شود.

رحمانی در پایان از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی فرهنگ رضوی توسط اداره کل ارشاد گیلان خبرداد و خاطرنشان کرد: آخرین فرصت شرکت در این جشنواره 20 مهر سال جاری خواهد بود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول