مشکلات کلی بلاگفا برطرف شده، مشکلات جزیی در راه است

علیرضا شیرازیسرویس دهنده ها- بلاگفا به خاطر اختلالات پیش آمده در چند روز گذشته عذرخواهی کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» سرویس دهنده وبلاگ بلاگفا که در چند روز گذشته با اختلالات جدی مواجه شده بود، دلیل این اختلالات را وجود مشکل در یکی از سرورهای سایت اعلام کرد و در اطلاعیه اخیر خود، ضمن عذرخواهی از کاربران بلاگفا نوشت:

یکی از سرورهای مهم سایت با مشکل جدی برخورد کرد و تشخیص عیب مدتی زمان برد و چون نیاز به تغییر سرور بود سفارش سرور جدید و تنظیم آن نیازمند زمان بود بخصوص آنکه تفاوت ساعات ایران و کشوری که سرورهای سایت در آن قرار دارد نیز باعث افزایش این زمان شد.

این طور که پیداست در حال حاضر بلاگفا سرور جدید را تهیه کرده است و بخشی از اطلاعات را به سرور جدید منتقل کرده است، اما احتمال می رود هم چنان مشکلات جزیی وجود داشته باشد.

گفتنی است بسیاری از کاربران بلاگفا خواستار پیگیری موضوع اختلال های این سرویس دهنده در چند روز گذشته توسط وبلاگ نیوز شدند که بابت عدم پیگیری از آن ها عذرخواهی به عمل می آید. چرا که پیش از این علیرضا شیرازی، مدیریت سرویس دهنده بلاگفا به دلایل نامعلومی از مصاحبه با وبلاگ نیوز خودداری کرده بود و تیم خبری وبلاگ نیوز، برای پیگیری دلیل موضوع، هیچ دسترسی رسمی به مدیران بلاگفا نداشته است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول