تشکیل جلسات کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ با دادستان جدید

فیلتررسانه وبلاگ- رئيس كميته مخابرات مجلس گفت: پس از شروع به كار دادستان جديد، جلسات كميته فيلترينگ مانند سابق از سوي اين نهاد برگزار مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» علي مطهري در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص برگزاري جلسات كميته فيلترينگ گفت: از زمان شروع به كار اين كميته تاكنون چندين جلسه آن برگزار شده است.

اين عضو كميته فيلترينگ افزود: برنامه‌ريزي براي برگزاري جلسات كميته فيلترينگ اينترنت بايد از سوي دادستاني انجام گيرد و با شروع به كار دادستان جديد كل كشور برگزاري جلسات آن ادامه خواهد يافت.

رئيس كميته مخابرات مجلس خاطرنشان كرد: جلسات اين كميته با حضور 7 عضو از 12 عضو رسميت مي‌يابد كه بنده تاكنون در 3 جلسه حضور داشته‌ام.

كميته 12 نفره فيلترينگ اينترنت در مردادماه سال جاري به منظور رسيدگي و تعيين مصاديق محتواي مجرمانه در محيط اينترنت براي فيلترينگ سايتها از مرداد ماه در قوه قضائيه تشكيل و مقرر شد جلسات آن هر 15 روز يكبار برگزار شود.

براساس اين گزارش، مقرر شده بود اطلاع‌رساني در خصوص تصميمات اين كميته از سوي دبيرخانه مستقر در دادستاني كشور انجام گيرد ولي از زمان آغاز به كار آن تاكنون اخبار خاصي از جلسات و تصميمات اين كميته منتشر نشده است.

بنابراين گزارش پيش از اين كميته‌اي تحت نظر شوراي عالي انقلاب فرهنگي مسئول فيلترينگ سايت‌ها بود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول