گردان های وبلاگ نویسی برای مخترعین وبلاگ نویسی در کشور

حجت الاسلام و المسلمین پورعیسیمسابقات- حجت الاسلام حمید پور عیسی در اختتامیه نخستین جشنواره وبلاگ نویسی میلاد حجت در رشت با اشاره به ساماندهی وبلاگ نویس ها در این استان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان مخترع وبلاگ نویسی در کشور، آمادگی تشکیل گردان های وبلاگ نویسی، ساماندهی و حمایت از این داوطلبان را دارد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری آینده روشن، این مقام مسئول در ادامه این مراسم اختتامیه که در روز یکشنبه 5 مهرماه برگزار شد، دنیای امروز را دنیای تبادل اطلاعات در فضای مجازی دانست و اظهار داشت: با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فضاهای مجازی بسیاری از مردم جذب این فضاها شده و تبادل اطلاعات از طریق این فضاها صورت می گیرد.

پورعیسی استفاده از فضاهای مجازی را زمینه ساز کسب دستاوردهای مختلف در جامعه دانست و افزود: دستیابی آسان به اطلاعات مختلف در فضاهای مجازی ویژگی های اساسی این فضاست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تهاجم فرهنگی از دستاوردهای منفی فضای مجازی است، ادامه داد: استفاده منفی از فضاهای مجازی باعث اتهام به افراد، تخریب شخصیت و خدشه دار شدن اذهان نسبت به دیگران می شود.

پور عیسی در ادامه با تاکید بر استفاده عملیاتی از فضاهای مجازی اعلام کرد: در دنیای امروز، اینترنت و فضای مجازی از عوامل اصلی جنگ نرم است، زیرا پیام ها را راحت منتقل می کند و باعث جذب مخاطب می شود.

وی با تاکید بر تشکیل گردان های وبلاگ نویسی مهدوی در گیلان بیان داشت: در جنگ نرم امروزی باید از متخصصان نرم افزار و گردان های وبلاگ نویسی برای موفق شدن و پیروزی استفاده کرد.

پور عیسی اضافه کرد: وظیفه ما به عنوان یک منتظر این است که از فضای مجازی برای مبارزه با شبیخون فرهنگی، ترویج و اشاعه فرهنگ مهدویت و عناصر و مقوله های فرهنگی و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) استفاده کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه جوان گرایی و جوان طلبی را از شاخصه های اصلی وبلاگ نویسی دانست و گفت: یکی از مصادیق جنبش نرم افزاری برای تولید علم استفاده از فضاهای مجازی است.
انتهای خبر/.

One comment

  • به نظر ايده ي خوبي مياد گردانهاي وبلاگ نويسي!
    منتهي مشكل اينجاست توي اين دوره كسي زير بار نظر فرانده گردان نميره!!!!همه خودشون فرمانده هستن و خودشون خدا!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول