تبلیغات توییتر تعطیل شد!

توییترمجامع وبلاگی- یکی از بنیانگذاران سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر تایید کرد این شرکت در سال 2009 در وب‌سایتش تبلیغات نمایش نخواهد داد.

به گزارش «وبلاگ‌نيوز» و به نقل از ايسنا، یز استون در کنفرانس 140 توییتر در لس‌آنجلس اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر در وضعیت خوبی به‌سر می‌برد و سرمایه‌گذاری و بودجه قابل توجهی دریافت کرده و فعلا تمرکز این شرکت برروی عرضه ویژگی‌های جدید، سنجش کسب و کار و افزودن سرویس‌های جدید خواهد بود.

وی تایید کرد اشتراک‌های پولی و تجاری بخشی از دنیای توییتر خواهند بود و دارندگان این اشتراک‌ها سرویس‌های اضافی مانند قابلیت‌های جست‌وجو و ابزارهای تحلیلی سبک که به کاربر تجاری برای جمع‌آوری اطلاعات مفید در مورد دنبال‌کنندگان آن‌ها کمک می‌کنند، دریافت می‌کنند.

توییتر که برای پیام‌های 140 کارکتری‌اش معروف است طی 12 ماه گذشته از محبوبیت چشمگیری برخوردار بوده و میزان بازدیدکنندگان این سایت در سال گذشته 22 درصد افزایش یافته است.

اين اقدام در حالي صورت مي‌گيرد كه مهمترين شبكه‌ اجتماعي دخالت كننده در اتفاقات اخير ايران ارزش سرویس میکرووبلاگ‌نویسی خود را حدود یک میلیارد دلار برآورد كرده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول