سوء استفاده عناصر فاسد و مفسد نظام را وادار به برخورد کرد

محمدعلی رامینرسانه وبلاگ- محمد علی رامین گفت: برخی عناصر فاسد و منحرف از فضای آزاد اینترنت سوء استفاده کردند و سعی کردند نظام را وادار به حفظ حریم های اجتماعی و قانونی از منظر امنیتی کرده و با این عناصر مفسد برخورد کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمدعلی رامین، مشاور ارشد ریاست جمهوری، بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه های دیجیتال در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نیوز گفت: برخی از افراد، از تدبیر نظام در همین برخورد ها، به امنیتی کردن فضای اینترنت تعبیر کردند و سعی در القای این معنا در وبلاگستان فارسی نمودند.

مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: البته دشمن عناصری را به این فضا وارد کرد که از آزادی سوء استفاده بکنند و حریم حرمت ها را بشکنند و نظام را وادار به عکس العمل کنند.

وی ادامه داد: در واقع سوء استفاده عناصر فاسد نظام را وادار به نظارت بیشتر کرد و این نظارت بیشتر برای حفظ آزادی ها و برای حفظ امنیت است و پایدار کردن و هدفمند کردن فعالیت هاست.

دکتر رامین تصریح کرد: در این حوزه و پیرامون این گونه برخورد ها، اگر اشکالی هست اشکال به نظام نیست اشکال به سوء استفاده این عناصر فاسد و یا مفسد از این فضا است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول