رییس جمهوری از جریان آزاد اطلاعات حمایت می کند

ریاست جمهوری اسلامی ایرانرسانه وبلاگ- تاثير گذاري رسانه هاي ديجيتالي در گذشته بسیار کمتر از تاثیر گذاری رسانه های تصویری بوده است اما در چند سال با وجود افزایش گرايش مردم به رسانه هاي ديجيتالي این حوزه به حد مطلوب نرسیده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» خجسته پور، معاون منابع انساني امور جوانان رياست جمهوری در گفتگو با خبرنگار ستادخبری جشنواره ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به آمار به دست آمده ضريب نفوذ اينترنت در كشورمان بسيار پايين است، اما وزیر جدید مخابرات برنامه هاي بسيار خوبي براي افزايش سرعت و پهناي باند در دستور كار دارد. ضمن آنکه غیر از مسائل ساختاري و سخت افزاري به نظر مي رسد بايد به صورت فرهنگي هم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات موثری را انجام دهد.

وی در ادامه در خصوص فیلتر شدن بسیاری از سایت ها پس از انتخابات ریاست جمهوری گفت: پس از انتخابات و ايجاد موجي كه از خارج از ايران هدايت مي شد بسیاری از سایت هایی که خلاف ضوابط قانونی عمل می کردند، فیلتر شدند،اما در مجموع سياست دولت دکتر احمدي نژاد سياست فيلترينگ نيست و رییس جمهور همواره از جريان آزاد اطلاعات حمايت مي كند و تنها اگر قرار باشد سايتي اثر منفي بگذارد و بخواهد امنيت فكري و فرهنگي و ملي كشور را تهديد كند، مسلما با آن برخورد مي شود.

خجسته پور در ادامه درباره تاثیر برگزاری جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقبال عمومي نسبت به اين نمايشگاه بسيار بالا بوده اما بايد این نمایشگاه از حالت فروشگاهي بيرون بيايد و جنبه فروش آن بر جنبه نمايشگاهي آن غالب نشود.

وی پیشنهاد داد که در عرصه رسانه هاي ديجيتال بايد سخنان رهبر را همواره به عنوان محور اصلي برگزاري نمايشگاه در نظر داشت. ايشان هر سال موضوعي را مورد توجه قرار مي دهند كه در سال جاری نيز « اصلاح الگوی مصرف» مورد توجه معظم له واقع شده و این سال به نام سال اصلاح الگوی مصرف نام گذاری شده است. به نظر من یکی از مفاهیم توسعه رسانه هاي ديجيتال برابر با paper less است و توجه به این موضوع اتفاق مباركی در این جشنواره است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول