ساخت فضای مجازی ويژه توليد وبلاگ‌های مهدويت

امام زمان(عج)سرویس دهنده ها- بنياد فرهنگی حضرت مهدی(عج) شعبه آبادان و خرمشهر فضای مجازی را برای ساخت وبلاگ‌های مهدويت طراحی كرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، “مسعود دريس”، مدير عامل بنياد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خوزستان، با بيان اينكه اين محيط مجازی در خصوص ايجاد وبلاگ‌های مهدوی منحصر به فرد است، اظهار كرد: اين بنياد محيطی را با عنوان ww.mongiblog.com ويژه ساخت وبلاگ‌های مهدويت توليد كرد.

وی عنوان كرد: با توجه به فعاليت‌های گسترده دشمنان اهل‌بيت(ع) و خاصه دشمنان امام زمان (عج) در محيط‌های مجازی و برای پاسخگويی به شبهات و پرسش‌ها مهدويت و با هدف ترويج فرهنگ مهدويت در فضای مجازی بر آن شديم تا محيط ساخت وبلاگ مهدويت را راه‌اندازی كنيم.

دريس تصريح كرد: اميد است علاقه‌مندان به امام زمان(عج) و همه آنانی كه آشنايی با اينترنت و وبلاگ‌نويسی دارند با ارتباط گرفتن با اين مركز تخصصی مهدويت، وبلاگ‌ مفيد، كارآمد و مؤثری را طراحی كنند.

وی افزود: بنياد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه ‌آبادان و خرمشهر پس تعيين كد عبور منابع و محتوا را به صورت رايگان در اختيار كاربران قرار می‌دهد، تا بتوان به همت جوانان خوزستانی يك نهضت وبلاگ‌نويسی مهدوی را در كشور راه‌اندازی و مديريت كنيم.
انتهای خبر/.

  • هوشنگ کردپور

    با سلام ببخشید به وبلاگ من یه سری بزن:elmie.blogfa.com ببخشید یه مقداری وضا می خواستم تا فایلهام رو بذارم اونجا البته اگه امکان داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول