دست نوشته های دیجیتالی وبلاگی در غرفه مسجد مقدس جمکران

مسجد مقدس جمکرانمجامع وبلاگی- سایت “مهدی بلاگ” و مجموعه سایت های مسجد مقدس جمکران با دریافت دست نوشته های دیجیتالی از مراجعه کنندگان، جزو فعالان غرفه های وبلاگی نمایشگاه سوم هستند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مجموعه سایت های مسجد مقدس جمکران، از جمله “مهدی بلاگ” با حضور در سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال ضمن معرفی این مجموعه وب سایت ها، افرادی را که با مسجد مقدس جمکران آشنا نیستند، آشنا می کنند.

امیر افضلی مدیر این غرفه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ نیوز ضمن اعلام این خبر گفت:«در حال حاضر به صورت مکتوب ثبت نام می کنیم و به محض آماده شدن مجموعه سایت های مسجد مقدس جمکران، به صورت مجازی در خدمت علاقمندان به آستان این مسجد خواهیم بود.»

از دیگر کارهای این غرفه در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، دریافت دست نوشته های دیجیتالی مراجعه کنندگان و انتشار آن ها در سیاره “مهدی بلاگ” با نام و ایمیل و آدرس وبلاگ نویسنده است.

هم چنین افضلی از یک سامانه جدید در مجموعه سایت های مسجد مقدس جمکران خبر داد و افزود:«یک ایده در حال اجراست که در قالب یک محیط تعاملی، قصد داریم که عبادت را در فضای مجازی عینیت ببخشیم و تعریف و تبیین کنیم. برای این کار هم از کارشناسان دینی و کارشناسان رسانه ای کمک گرفتیم.»

مدیر غرفه مسجد مقدس جمکران در تشریح بیش تر این ایده گفت:«نمونه های ضعیف این طرح وجود دارد. مسجدهای مجازی و کلیساهای مجازی هستند که سعی می کنیم کارهای قبلی را کارشناسی کنیم و ایرادهایش را برطرف کنیم.»
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول