8 آبان 88 و مسابقه وبلاگ نویسی منطقه 8 تهران

امام رضا(ع)مسابقات- آموزش و پرورش منطقه 8 تهران به مناسبت ميلاد امام رضا(ع) فراخوان جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی «در سايه‌سار ثامن» را منتشر كرد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی “در سايه‌سار ثامن” ويژه معلمان و دانش‌آموزان با موضوع معرفی و بررسی ابعاد شخصيتی امام ‌رضا (ع) برگزار می‌شود.

تفسير و تحقيق در خصوص هشتمين سوره قرآن سوره انفال، تحقيق در خصوص سيره عملی امام رضا(ع) در استفاده از نعمات خداوندی، تحقيق درباره خطبه هشتم نهج‌البلاغه، زيباترين جملات (هشت جمله) در قالب پيامك در خصوص ميلاد امام رضا(ع) 09379470606 با شماره و تحقيق و بازنگری وقايع عمليات ثامن‌الائمه(ع) از جمله محورهای اين جشنواره است.

هم چنين افراد می‌توانند مقالات و آثار خود در محورهای استخراج هشت اصل مهم در مديريت اسلامی از ديدگاه اميرالمؤمنين علی(ع) با ذكر سند، پژوهش در خصوص تأثيرات هشت حلقه تعالی (بينش، نگرش، انگيزش، ارزش، ظرفيت، دانش، مهارت و روش) در دستيابی به ادارات معيار و مدارس برتر و فرآورده متعالی، جشنواره سراسری سرود و شب شعر رضوی، مسابقات هنری در رشته‌های نقاشی، خوشنويسی، نقاشی خط، نقش برجسته، پوسترسازی، كارت تبريك، عكس، فيلم، كليپ و ماكت به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

زمان برگزاری جشنواره اول تا 20 آبان‌ماه سال جاری اعلام شده است.

اين جشنواره به همت ستاد گراميداشت ميلاد امام رضا(ع) در سال اصلاح الگوی مصرف برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به اینجا مراجعه كنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول