حاشیه های یک اختتامیه یک نمایشگاه پرحاشیه!

اختتامیه جشنواره رسانه های دیجیتالهمایش ها- جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال بعد از ۱۱ روز فراز و نشیب به کار خود پایان داد و مدعوین و شرکت کنندگان برای جشن اختتامیه به تالار وحدت تهران رفتند که البته حاشیه هایی داشت که در زیر می خوانید.

* ساعت 18:30 دم در تالار در به در دنبال یک مسئول آشنا هستیم که به ما کارت دعوت بدهند البته قرار بر این بوده که برگزیده ها دعوت شده باشند اما شبیه تمام قرار های قبلی …. .

* ساعت ۷ هنوز منتظر سردبیر گرامی هستیم که از نیم ساعت پیش دائم وعده می دهد که تا ۵ دقیقه دیگر می رسد اما هزار وعده خوبان یکی وفا نکند.

* ساعت 7:10 دقیقه است و درها را بسته اند و دیگر کسی را راه نمی دهند و باز طبق سنت معلوف یک نفر واسطه می شود که ۲۵ نفری که بیرون ایستاده اند و اتفاقا یکی دونفرشان خبرنگار هستند به داخل بیایند(هنوز سردبیر ۵ دقیقه دیگر می رسد).

* انتظار داریم به عنوان رتبه نخست سایت خدمات فرهنگی مجازی جایی در طبقه همکف داشته باشیم که انتظار نادرستی است به طبقه سوم راهنمایی می شویم جایی که می توان از آنجا به همه از بالا نگاه کرد و کلی هم لذت برد!!

* طبق معمول گزارش می دهند از موفقیت جشنواره و نمایشگاه که با پوس خند و نیشخند حضار همراه است و درودهایی که زیر لب نثار دوستان می شود.

* فرزاد جمشیدی مجری نکته بین سیما دائم از دولت خدمتگذار تجلیل می کند غافل از این که اینجا محل تجلیل از رسانه های دیجیتال است نه مسئولین، البته شاید در این کار نکته ای هست که او با تیزبینی دیده و ما نه!

* ردیف جلو به شکل جالبی از وسط پر می شود و وقتی مسئول بالاتری می آید همه یک صندلی به اطراف شیفت می شوند و گاهی یک ردیف به عقب.

* شایعه هایی درباره حضور رئیس جمهور مطرح است که عدم وجود گیت و دوستان حفاظت از اول مُهر ابطال بر آن می زند و حضور معاون اول رئیس جمهور این موضوع را تکمیل می کند.

* دم در یکی از دوستان گفت وزیر هم برای گرفتن حال زارع پور قرار است نیاید و همو بوده که نامه دعوت رئیس جمهور را امضا نکرده که البته کذب بودن ادعای این دوست هم با آمدن وزیر تصدیق می شود.

* موسیقی یکی از بخش های پر حاشیه اختتامیه سوم است و شایعه هایی مبنی بر دعوت محمد اصفهانی و تهدید او به حاضر نشدن بر روی صحنه در صورت حضور رئیس جمهور مطرح بود که البته تکذیب شد و حضور و اجرای افتخاری بر روی صحنه با این توهمات پایان داد.

* عدم نمایش مهمترین بخش نمایشگاه در کلیپ پخش شده در نمایشگاه یکی از مواردی بود که باعث شد حضار و مخصوصا وبلاگ نویسان و غرفه داران بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ اظهار نارضایتی کنند.

* هنگام خواندن نام ها دائم منتظر خوانده شدن اسممان و دویدن از طبقه سوم تا روی سن هستیم. اما به لطف دوستان مسئول بخش باز هم نامی از پایگاه برتر خدمات فرهنگی مجازی «وبلاگ نیوز» هیچ نامی برده نمی شود.

* هنگام اتمام برنامه و در لابی سالن تیغ تکه پرانی مان را به سوی صادقی مسئول محترم بخش می گیرم و او را به خاطر ناتوانی در مطرح کردن نام بخش بخش پایگاه های اینترنتی و وبلاگ سرزنش می کنیم و او طبق روال از زیر بار شانه خالی می کند.

* در هنگام خروج چشممان دو دو می زند به دنبال فعال ترین مرد بخش و کسی که تنها پناه گاه غرفه داران بود. یعنی مرد ریش بور عینکی بخش اما او را نمی بینیم و به همراه سردبیر غذا به دست تندیس زیر بغل سکه در جیب به سمت خانه می رویم.
انتهای پیام/.

۲ comments

  • با سلام
    متاسفانه همين طور است.
    ما هم مثلا رتبه نخست را كسب كرده ايم . ولي نه كسي به ما خبر داد . نه كسي ما را دعوت كرد . نه كسي به ما تلفن زد و نه كسي برايمان ايميل فرستاد. حالا هم از هر جا پيگير جايزه مان هستيم اگر شما پشت گوشتان را ديديد ما هم پاسخ شنيديم. باز صد رحمت به شما كه از طبقه سوم جايزه تان را گرفته ايد. اگر شما تونستي ما را راهنمايي كتي يك ندا بده . يا حق

  • علی

    سلام تبریک می گم بهتون … بالاخره 5 تا سکه رو گرفتید به سلامتی . متاسفانه جای خیلی از دوستان در اختتامیه خالی بود . این گونه رفتارها را می شه فقط یجور بی معرفتی مدیر بخش نامید نه چیز دیگه بازم براتون آرزوی موفقیت میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول