مسابقه از بسیج تا بسیج به همت نیروی مقاومت بسیج

حماسه نوجوانان بسیجیمسابقات- سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسيج دانش‌آموزی و هفته بسيج، مسابقه وبلاگ‌نويسی برگزار می‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، فعال كردن دانش‌آموزان و فرهنگيان بسيجی در فضای مجازی برای توليد و ارائه وبلاگ با محتوای ارزشی، ايجاد ارتباط مستمر و هدف‌مند با دانش‌آموزان و فرهنگيان بسيجی علاقه‌مند به فعاليت‌های فضای مجازی برای ترويج فرهنگ و تفكر بسيجی و … از ديگر اهداف اين مسابقه وبلاگ‌نويسی است.

سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان پس از ثبت اسامی داوطبان و بررسی وبلاگ‌های توليد شده به نفرات برتر در دو گروه دانش‌آموزان و فرهنگيان جوايزی اهدا می‌كند؛ از ديگر اقدامات سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان می‌توان به تبليغات در فضای مجازی، داوری و انتخاب وبلاگ‌های برتر، اهدای جوايز به وبلاگ‌نويسان برتر اشاره كرد.

از موضوعات اين مسابقه می‌توان به فهم فهميده، بسيج واژه‌ای به پهنای قرن، بسيج پرچمدار عرصه علم و دانايی، بسيجی رهپوی كوی ولايت، بسيجی و استكبارستيزی، بسيجی و امنيت جامعه، بسيج و خدمت‌رسانی به جامعه، دانش‌آموز بسيجی نماد تحصيل، تهذيب و ورزش، بسيج مظهر وحدت ملی و خاطره‌ای ماندگار از يك بسيجی اشاره كرد.

شروع ثبت‌نام و معرفی وبلاگ از 8 آبان‌ماه تا 5 آذرماه سال جاری است همچنين نتايج مسابقه وبلاگ‌نويسی «از بسيج تا بسيج» 29 دی‌ماه مصادف با ميلاد امام محمدباقر(ع) اعلام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیش تر این جا را ببینید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول