مرحله نخست جشنواره “ارتش” پایان یافت

جشنواره ارتشمسابقات- مرحله نخست جشنواره وبلاگ‌نویسی ادبی ارتش ویژه فصل تابستان به پایان رسید و داوری آثار انجام می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری مهر، مرحله نخست نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی ادبی “دفاع مقدس” ویژه فصل تابستان به پایان رسید و داوری آثار رسیده به وبلاگ‌ مرکزی جشنواره آغاز شده است.

این جشنواره که در 4 مرحله ویژه 4 فصل برگزار می‌شود مرحله نخست خود را در تابستان 88 پشت سر گذاشت و در حال حاضر داوری آثار این فصل با عنوان “ارتش و دفاع مقدس” انجام و به زودی برندگان نیز اعلام می‌شود.

مرحله دوم این جشنواره که به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، پس از اعلام نتایج مرحله اول آغاز می‌شود.

وبلاگ‌نویسان می‌توانند آثار خود را در قالبهای ادبی(شعر، داستان، داستانک، ترانه، متن ادبی و…)، تحلیلی(مقاله، پژوهش و…)، خاطره و بخش ویژه فتوبلاگ (عکسهای دفاع مقدس) به وبلاگ رسمی جشنواره ارسال کنند.

موضوعات پیشنهادی دبیرخانه جشنواره با محوریت ارتش و دفاع مقدس بدین شرح است: اگر ارتش نبود، جنگ نه دفاع آری، مقاومت کردیم تا…، ارتشی بودن عشق من است نه حرفه من (از زبان کارکنان ارتش)، خاطرات من از همسر رزمنده‌ام (ویژه همسران رزمندگان)،خاطره‌ای از شهید (از زبان خانواده و یا دوستان شهدا)، تو را می‌ستایم شهید وطن، پدرم یک رزمنده بود (ویژه فرزندان رزمندگان)، پدرم شهید شد تا… (ویژه فرزندان شهدا)، اسیر شدم تا آزاده باشم، جانباز یعنی…، خاطرات یک سرباز از دوران خدمت، خاطرات خانواده یک سرباز، نامه‌ای به یک سرباز و داداشم سربازه! تفنگ داره! (ویژه کودکان و نوجوانان).
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول