کانون های مساجد اراک و مسابقه وبلاگ نویسی

محمدرضا جعفریمسابقات- مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی از برگزاری سومین دوره مسابقه وبلاگ نویسی در كانون هاي مساجد خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» محمدرضا جعفری در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اعلام این خبر گفت: مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید وبلاگ های خود را با موضوعات کرامات حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، زندگی نامه حضرت معصومه(س) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، سیره عملی امام رضا(ع)، خاطرات سفر به قم و مشهد، توصیفاتی از حرم های مطهر، دل نوشته و فعالیت های انجام شده کانون های فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت و ولایت طراحی و ارایه دهند.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به این که این مسابقه در دو بخش محتوی وبلاگ و مدیریت ظاهری وبلاگ برگزار می شود، افزود: محتوی وبلاگ باید خبری یا تحلیلی باشد و رعایت الگوهای نوشتاری و روش های خبر یا گزارش نویسی، استفاده از منابع و مراجع و استفاده از تصاویر مرتبط در آن رعایت شود.

وی در ادامه با بیان این که سومین دوره مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی، مساجد استان و با همکاری کانون تخصصی IT امام رضا(ع)، مسجد الاقصی اراک برگزار می شود، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید مشخصات کامل خود و آدرس کانون فرهنگی، هنری که در آن عضو هستند را تا 30 مهر ماه سال جاری در اختیار کانون فرهنگی امام رضا(ع) قراردهند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول