منع استفاده از توییتر برای بازیگران هالیوود!

توییترمجامع وبلاگی- شرکتهای تهیه کننده فیلم در هالیوود مقررات جدیدی را ایجاد کرده اند که از ورود و عضویت بازیگران آمریکایی در میکروبلاگ توییتر جلوگیری می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری مهر، پس از آنکه فدراسیون بین المللی تنیس از عضویت بازیکنان این رشته ورزشی در میکروبلاگ توییتر جلوگیری کرد اکنون نوبت به هالیوود رسیده است که از اقدام مشابهی را انجام دهد.

نگرانی بسیاری از شرکتهای تهیه کننده فیلم از ارائه اخبار، عکسها و بخشهایی از فیلمهای اکران نشده و جدید از سوی هنرپیشه های این فیلمها در روی توییتر و پیش از اعلام رسمی موجب اخذ چنین تصمیمی شده است.

میلیونها طرفدار سوپراستارهای سینما که بازیگران محبوب خود را در شبکه های اجتماعی چون توییتر و فیس بوک وارد لیست خود می کنند از این بازیگران انتظار دارند که تازه ترین فعالیتهای خود از قبیل بستن قراردادهای جدید و یا تازه ترین تولیدات سینمایی را پیش از اعلامهای رسمی و از زبان این هنرپیشه ها روی این شبکه های اجتماعی بشنوند.

براساس گزارش وب پرو نیوز، این تصمیم جدید زمانی اتخاذ شد که “مایک مایرز” (شرک) و “کامرون دیاز” (پرنسس فیونا) روی سایت توییتر و پیش از اعلام خبرهای رسمی، اطلاعاتی را در خصوص اپیزود آینده کارتون “شرک” محصول شرکت “دیریم ووردکس” ارائه کردند.

به همین منظور بسیاری از تهیه کنندگان هالیوود از جلمه “دیریم وورکس” و دیزنی این مقررات جدید منع استفاده از توییتر از سوی بازیگران را ارائه کردند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول