نخستين هم‌انديشي وبلاگ‌نويسان استان کردستان برگزار مي‌شود

بسيج۲همایش ها- به همت معاونت فرهنگي – اجتماعي سپاه بيت‌المقدس کردستان، نخستين دوره هم‌انديشي وبلاگ نويسان استان در آذرماه سال جاري برگزار مي شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايسنا، معاون فرهنگي اجتماعي سپاه بيت المقدس کردستان اظهار كرد: برگزاري اين برنامه در راستاي شناسايي پتانسيل‌هاي پديد آورندگان سايت‌ها و وبلاگ‌نويس‌ها در استان است.

شمس‌الدين فرهادي گفت: حمايت از مروجان فرهنگ انقلاب و مقاومت در دنياي مجازي از اهداف مهم ديگر در برگزاي اين هم انديشي است که در شهر سنندج برگزار مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين هم‌انديشي که به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در آذرماه برگزار مي‌شود از وبلاگ‌هاي برتر استان که توانسته باشند به نحوي ارزش‌ها و مباني انقلاب اسلامي را انعکاس دهند تقدير به عمل مي‌آيد.

فرهادي عنوان کرد: با برگزاري اين قبيل هم‌انديشي‌ها مي‌توان فضاي مناسبي را براي شناساندن قابليت‌هاي فرهنگي فضاي مجازي در سطح استان و کشور ايجاد کرد.

معاون فرهنگي اجتماعي سپاه بيت‌المقدس کردستان با تاکيد بر ضرورت تلاش همگاني براي برگزاري هرچه بهتر اين هم انديشي، گفت: برگزاري موفق هم‌انديشي مذکور، مشارکت‌هاي گسترده‌تر استاني را براي برپايي اين رويداد مهم فرهنگي رسانه‌اي در سال‌هاي بعد به همراه دارد.

وي در پايان با اشاره به اهميت و استعداد وبلاگ‌نويسان استان در اشاعه فرهنگ انقلاب، همکاري تمام دستگاه‌هاي اجرايي را براي تحقق اين مهم خواستار شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول