نویسنده سرشناس کانادایی، برای کتابش وبلاگ ساخت

مارگارت آتوودرسانه وبلاگ- مارگارت آتوود نويسنده سرشناس كانادايي،در آستانه سالگرد تولد 70 سالگي‌اش، در پي تجربه راه هاي جديد براي معرفي اثر جديدش است.
به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از رويترز، مارگارت آتوود براي معرفي هر چه بيشتر آخرين رمانش با عنوان «سال سيلاب» كه اواخر تابستان امسال در نمايشگاه كتاب ادينبورگ رونمايي شد، علاوه بر راه‌اندازي يك وبلاگ، به توييت كردن در اينترنت، استفاده از يوتوب و راه انداختن يك وب سايت با نام همين كتاب در چهار حوزه كانادا، آمريكا، بريتانيا و آلمان اقدام كرده است.
آتوود درباره اين اقدام گفت هميشه از استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد استقبال كرده است. او كه رييس انجمن سلطنتي حمايت از پرندگان است و به صورت بين‌المللي براي حمايت از گونه‌هاي در حال انقراض تلاش مي‌كند، تكنولوژي را به خودي خود خنثي ناميد و گفت تكنولوژي يك ابزار است كه بدون انسان مفهومي ندارد، اما تاثير آن به نوع استفاده خود ما مربوط مي‌شود.
آتوود كه در كتاب «سال سيلاب» بر مسايل سياسي زيست محيطي تمركز كرده، معتقد نيست كه كتابش مي‌تواند جهان را تغيير دهد، اما براين باور است كه هنر مي‌تواند موقعيت‌هايي براي تغيير فراهم آورد.
آدرس اينترنتي سايت معرفي كتاب جديد مارگارت آتوود : yearoftheflood.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول