مسابقه وبلاگ نویسی «پیوند آسمانی» برگزار می شود

فرهنگسرای فناوری اطلاعاتمسابقات- فرهنگسراي فناوري اطلاعات با هدف گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي ديني، مسابقه وبلاگ‌نويسي را با عنوان «پيوند آسماني» به‌مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امير المومنين علي(ع) برگزار مي‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، به نقل از روابط عمومي فرهنگ‌سراي فناوري اطلاعات، اين مسابقه در محورهاي: «از تو مي‌آموزم حيدر»، «فاطمه الگوي زنان جهان و مادر صدف آفرينش»، «ازدواج موفق و فرزندان صالح» و در قالب‌ يادداشت، مقاله، دل‌نوشته، شعر، عکس و متن ادبي برگزار مي‌شود.
علاقه‏مندان مي‏توانند نوشته‏هاي وبلاگ خود را در يکي از محورهاي عنوان شده در مسابقه شرکت بدهند و براي شرکت در مسابقه نشاني وبلاگ خود را به نشاني اينترنتي it@itfs.ir ارسال کنند.
مرتبط بودن گرافيک وب با موضوع آن، استفاده از فونت و رنگ مناسب، نوع لينک دهي به وب سايت‌هاي مرتبط، ميزان بازديد از وبلاگ و وضعيت وبلاگ در موتورهاي جستجو از معيارهاي فني انتخاب وبلاگ‌هاي برگزيده است.
علاقه‏مندان مي‏توانند براي كسب اطلاعات بيشتر و آشنايي با قوانين و مقررات اين مسابقه به نشاني www.itfs.ir مراجعه کنند. مهلت ارسال آثار و نشاني وبلاگ 28 آبان ماه جاري، همزمان با سالروز ازدواج حضرت فاطمه(س) و حضرت علي(ع) اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول