سایت های خبری ما را اذیت کردند

نوین بلاگسرویس دهنده ها- سرویس دهنده وبلاگ “نوین بلاگ” با انتشار اطلاعیه ای پیرامون مشکلات یک سال گذشته خود، مدعی شد که برخی سایت های خبری در قبال انتشار اخبار این سرویس دهنده، از آن ها پول می خواستند!

به گزارش «وبلاگ نیوز» این سرویس دهنده با انتشار اطلاعیه ای در وبلاگ رسمی خود، ضمن گلایه از کسانی که به “نوین بلاگ” تهمت دریافت هزینه از وبلاگ های پربازدید را می زدند، این تهمت ها را باعث ترک برخی کاربران نوین بلاگ عنوان کرده است.

هم چنین مشکلات مکرر سرور، یکی دیگر از مشکلاتی بود که نوین بلاگی ها معتقدند که در سال گذشته با آن رو به رو بوده اند که البته این طور که پیداست این مشکل هم اکنون با همکاری یک شرکت برطرف شده است.

نوین بلاگ در ادامه اطلاعیه خود، با گلایه از سایت های خبری، ادعا کرده است که بسیاری از سایت ها اخبار یک سرویس دهنده را که بازدید کننده اش پایین تر از نوین بلاگ بود، لحظه به لحظه منتشر می کردند، اما در انتشار خبرهای این سرویس دهنده کم کاری می کرده اند.

این سرویس دهنده، علاوه بر ادعای مبهم فوق، مدعی شده است که برخی سایت های خبری در ازای انتشار اخبار نوین بلاگ، از آن ها پول خواسته اند.

شائبه ارتباط با انجمن حجتیه، یکی از گلایه های دیگر این سرویس دهنده است که این ارتباط توسط تیم مدیریت به شدت تکذیب شده است.

متن کامل این گلایه نامه را می توانید در این جا بخوانید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول