وبلاگ نویسان تخصصی شیعی و پراکندگی در فضای مجازی

جای خالیرسانه وبلاگ- این موضوع که بخش اعظم آن به جای خالی اول مربوط می شود و باز جای تکرار را دارد که چرا سرویس دهندگان وبلاگ به صورت تخصصی کارهای خود را پی نمی گیرند؟

در این میان واقعا جای تاسف است که در کشوری چون ایران که مذهب رسمی آن تشییع است هیچ سرویس وبلاگ تخصصی راه اندازی نشده است تا آن دسته از افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند با همکاری همدیگر یک مرکز جامع شیعه شناسی در آن به راه بیاندازند و هرکسی هم که در مورد این مذهب الهی شبهه و سوالی داشته باشد در آن مجموعه به آن پاسخ داده شود.

این موضوع یک ضعف است که وبلاگ نویسان قوی و تخصصی تشیع در سرویس های مختلف پراکنده شده و به همین خاطر امکان دسترسی به آن ها آسان نیست.

علی رغم وجود جستجوگرهای قوی در سطح وب، برای یافتن چنین وبلاگ هایی که در رتبه های جستجوگر پایین ترین میزان را به خود اختصاص می دهند، زمان بسیاری را باید صرف کرد و این خود یک معضل بزرگ برای تشیع در فضای مجازی محسوب می شود.

به اعتقاد نگارنده این گره فقط به دست موسسات شیعه شناسی و دست اندرکاران تخصصی مذهب شیعه باز خواهد شد و باید به آن بیشتر توجه کنند.

پیشنهاد این است که یک سرویس تخصصی وبلاگ نویسی شیعه در فضای مجازی تاسیس و با تدابیر امنیتی شدید به افراد واجد شرایط و متخصصین این حوزه واگذار شود و تمامی خدمات درخواستی آنان تامین و تضمین گردد.

  • محمد کاظم

    سلام و خسته نباشید .

    در مورد جشنواره ی بوی سیب شایان ذکر و خیلی جالب است که سایت رادیو معارف در مورد تصویب شدن مسابقه ی بوی سیب 3 ، در حال تصمیم گیری می باشد و این در حالی است که هنوز جوائز برندگان بوی سیب 2 را برای انان نفرستاده اند !!

    مسئولین محترم بوی سیب :

    به نظر شما بهتر نبود که ابتدا جوایز برندگان بوی سیب 2 را به انها می دادید و سپس در مورد بوی سیب 3 تصمیم گیری می نمودید ؟

    خواهشمندم جواب من را اعلام بفرمائید که چرا تا کنون نسبت به تحویل جوائیز اقدامی صورت نگرفته و این در حالی است که 6 یا 7 ماه از اختتامیه می گذرد !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول