برگزاری کارگاه آموزشی کارکردهای وبلاگ نویسی در روابط عمومی الکترونیک

مجمع وبلاگ نویسان کهگیلویه و بویراحمدهمایش ها- اولین کارگاه آموزشی کارکردهای وبلاگ نویسی در روابط عمومی الکترونیک به همت مجمع مجازی وبلاگ نویسان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مسئولین روابط عمومی ادارات این استان در این کارگاه آموزشی ضمن گذارندن دوره جامع وبلاگ نویسی تحت سامانه بلاگفا، با آخرین پژوهش های صورت گرفته در حوزه الکترونیکی سازی روابط عمومی های انجمن های مشاوران و هم چنین روابط عمومی های الکترونیک انگلستان و نظرات و دیدگاه های مدیریت پایگاه بین المللی وبلاگ نویسی حرفه ای آقای براون پیرامون مباحث وبلاگی آشنایی پیدا کردند.

مدرس این کارگاه آموزشی سیدرضا خاضع، مدیر مجمع مجازی وبلاگ نویسان استان و مسئولیت هماهنگی این کارگاه آموزشی را عبدالکریم عبودی معاونت اداره ارشاد اسلامی را بر عهده داشتند.

در پایان این دوره آموزشی، گواهینامه تخصصی آموزش وبلاگ نویسی و کارکردهای آن در روابط عمومی برای مسئولین روابط عمومی ها صادر شد.

گفتنی است این کارگاه با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه و با حضور مسئولین روابط عمومی های ادارات،ارگان ها و نهاد های دولتی در ساختمان آموزش انفورماتیک مجمتع فرهنگی و هنری دهدشت برگزار شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول