رسانه های دیجیتال استان مازندان آغاز شد

نمایشگاه رسانه های دیجیتالرسانه وبلاگ- مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران از آغاز نمایشگاه رسانه های دیجیتال در این استان خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این نمایشگاه با هدف جريان‌سازي و بسترسازي براي توليد و توسعه محتواي منطبق بر فرهنگ بومي، ملي و اسلامي ‌در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال، ايجاد جايگاهي سالانه براي عرضه و ارزيابي رسانه‌هاي ديجيتال در كشور، فراهم كردن محيطي به منظور ‌ايجاد همدلي و هم‌افزايي بين پديد آورندگان آثار در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال و نيز توسعه خط و زبان فارسي در محيط رايانه و ابزارهاي ديجيتال 23 آبان در ساري آغاز شده است.

هادي ابراهيمي، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: نرم‌افزارهاي رسانه‌اي، نرم افزارهاي تلفن همراه، بازي‌ها و سرگرمي‌هاي ديجيتال، پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتال، فناوري و نوآوري در رسانه‌هاي ديجيتال از جمله بخش‌هاي اين نمايشگاه محسوب مي‌شود.

وي هدف از برگزاري نمايشگاه را ايجاد جايگاه معتبر رسمي نرم افزارهاي فرهنگي، جريان‌سازي براي توليد نرم‌افزارها، توسعه زبان و خط فارسي در دنياي مجازي و افزايش رقابت و هم‌افزايي اعلام كرد.

این نمایشگاه تا شنبه 30 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 8 شب در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي استان مازندران شهر ساري پذیرای فعالان حوزه فضای مجازی است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول