جشنواره استاني وبلاگ نويسي بسيج در لرستان برگزار مي‌شود

بسيج۲مسابقات- معاون فرهنگي اجتماعي سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برنامه برگزاري دومين جشنواره استاني وبلاگ نويسي بسيج در اين خطه خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایرنا، سرهنگ ابراهيم حسيني روز چهارشنبه گفت: اين جشنواره به مناسبت سي امين سالگرد تشكيل بسيج مستضعفين و گراميداشت تاسيس اين نهاد در لرستان برگزار مي‌شود.

وي موضوعات مصرح در اين جشنواره را شامل معرفي بسيج و خدمات اين نهاد مقدس در طول ‪ ۳۰‬سال گذشته، معرفي آمريكا، رژيم صهيونيستي و انگليس به عنوان دشمنان ملتها، مخالفان دموكراسي، حقوق بشر و آزادانديشي در جهان و افشا جريانهاي ضداسلامي و ضدبشري وهابيت در پيشبرد اهداف نظام استكباري و صهيونيسم بين‌الملل برشمرد.

او ادامه داد: موضوع انتخابات دهم رياست جمهوري با حضور ‪ ۸۵‬درصدي مردم كه برگ زريني از افتخارات جمهوري اسلامي ايران و عامل ناكامي و شكست دشمنان در انجام كودتاي رنگي عليه انقلاب و ارزشهاي آن بود، از ديگر موضوعات و محورهاي اين جشنواره است.

معاون سپاه استاني لرستان افزود: علاقه مندان به شركت در اين جشنواره مي توانند جهت ثبت نام تا روز ‪ ۱۲‬آذر ماه آتي به پايگاههاي مقاومت، كانونهاي رده‌هاي اقشاري و كافي نت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان مراجعه كنند.

وي زمان برگزاري اين جشنواره را بهمن ماه آتي اعلام كرد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول