برگزاری جشنواره سراسری «حماسه‌نگاران بسيج و انقلاب اسلامی»

بسيج۲مسابقات- به مناسبت هفته بسيج و بزرگداشت سی‌امين سالگرد تشكيل بسيج مستضعفين، جشنواره سراسری وبلاگ‌نويسی حماسه‌نگاران بسيج و انقلاب اسلامی، توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسيج مستضعفين در 31 استان كشور برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به مناسبت بزرگداشت سی‌امين سالگرد تشكيل بسيج مستضعفين به فرمان امام خمينی(ره)، جشنواره بزرگ سراسری وبلاگ‌نويسی حماسه‌نگاران بسيج و انقلاب اسلامی در 31 استان كشور و با حضور وبلاگ‌نويسان بسيجی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسيج مستضعفين برگزار می‌شود.

معرفی بسيج و آثار و خدمات اين نهاد مقدس در طول 30 سال گذشته، بسيج مستضعفين؛ بصيرت و ولايت‌مداری، بسيج مستضعفين؛ نوآوری و توليد علم، بسيج مستضعفين؛ هوشياری و جهاد فرهنگی، بسيج مستضعفين؛ سازندگی و پيشرفت و گسترش پدافند غير عامل، بسيج مستضعفين؛ جوانان و معنويت و بسيج مستضعفين؛ زنان و ايثارگران، مهم‌ترين محورهای اين جشنواره را تشكيل می‌دهند.

اين جشنواره در هر استان به صورت مستقل برگزار می‌شود و كليه اعضای بسيج عادی و فعال می‌توانند در اين جشنواره شركت كنند، اسامی 20 وبلاگ برگزيده اين جشنواره در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی در هر استان اعلام می‌شود.

وبلاگ‌نويسان بسيجی، بايد وبلاگ خود را برای نمايش 10 مطلب آخر تنظيم كنند، وبلاگ‌ها بايد در مقطع زمانی 20 آبان تا 20 آذرماه دارای حداقل پنج پست مرتبط با موضوعات جشنواره باشند و درج منابع و پی‌نوشت مطالب در هر پست، ضروری است.

علاقمندان بسيجی می‌توانند برای ثبت نام در اين جشنواره از 20 آبان‌ماه تا 12 آذرماه سال جاری، به واحدهای فرهنگی پايگاه‌های مقاومت بسيج و كانون‌های تخصصی اقشار در استان‌ها مراجعه كنند.

برای كسب اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول