باید لشگرمان را در عرصه فناوری اطلاعات آماده کنیم

سردار نقدیرسانه وبلاگ- رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين که بسيجيان در جبهه هاي جنگ خط شکن بودند، گفت: بسيج بايد در جنگ فضاي مجازي نيز خط شکن باشد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» سردار سرتيپ نقدي در نخسيتن همايش فناوري اطلاعات بسيج با اشاره به سلاح هاي پيشرفته دشمن در جنگ افزود: بسيجيان با ابتکارات خود و بدون امکانات پيروز شدند، چرا که پيام آنان مبتني بر فطرت بود.

وي با تاکيد بر ساماندهي حوزه فناوري اطلاعات در بسيج گفت: نبايد نگران فضاي مجازي ايجاد شده دشمن بود. چرا که اين فضا، فرصتي براي پيروزي ماست.

سردار نقدي افزود: با وجود امکانات زياد، دشمن به علت نداشتن پيام مبتني بر فطرت، بسيار ساده شکست مي خورد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به آمدن پديده هاي نو به کشور گفت: به جاي نحوه بهره برداري مناسب از آنها، به فکر دفع مي افتيم در حالي که بايد روش بهره برداري صحيح از اين امکانات آمورش داده شود.

وي افزود: بايد سازماندهي مناسبي شود تا در مواجهه با ترفند دشمن، منفعل نشويم.

سردار نقدي در ادامه از تشکيل يک کارگروه براي طراحي فناوري اطلاعات در بسيج خبر داد.

در ابتداي اين همايش، حاضران مشکلات و پيشنهادهاي خود را در زمينه فناوري اطلاعات در بسيج بيان کردند و سردار نقدي در پاسخ گفت: هدف ما در دوره جديد، مشارکت همه آحاد بسيجيان در اداره اين سازمان است.

وي با بيان اين که هدف، تشکيل بسيج ده ها ميليوني است، افزود: بايد شيوه هاي توسعه فناوري اطلاعات بر اساس اين هدف شناسايي شود.

سردار نقدي گفت: در عرصه فناوري اطلاعات، کارهايي در گذشته انجام شده است و ما بايد کارهاي قبلي را ساماندهي و لشکرمان را آماده کنيم.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول