30 انجمن وبلاگی 5 نفره در فارس تشکیل می شوند

امر به معروف، نهی از منکرمجامع وبلاگی- دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس گفت: ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر با همكاري دبيرخانه نظارت بر كانون هاي فرهنگي، هنري مساجد استان فارس تا پايان سال، 30 انجمن وبلاگ نويسي ويژه جوانان را راه اندازي مي كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» عبدالرضا خوشنويس، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: انجمن وبلاگ نويسان جوان با هدف بهره گيري از فضاي مجازي در تزريق آموزه هاي ديني و ترويج دو فريضه امر به معروف و نهي از منكر با زبان جوانان تشكيل مي شود.

دبير ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس وب گردي سالم و بي آسيب همراه با شفاف سازي فرهنگي، احياي امر به معروف و نهي از منكر را از ديگر اهداف تشكيل اين انجمن ها دانست و ادامه داد: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته، تا پايان سال جاري 30 انجمن 5 نفره تشكيل مي شود.

خوشنويس اظهار داشت: تا پايان آذرماه آدرس انجمن هاي تشكيل يافته در سايت ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر استان فارس قرار مي گيرد.

وي به تسلط و اشراف ستاد استان بر مطالب گذاشته شده در پست هاي وبلاگ هاي تشكيل شده اشاره و خاطرنشان كرد: تا پايان برنامه پنجم 150 انجمن تشكيل مي شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول