هفتمین برنامه هیئت وبلاگی سبو و روز عرفه

هفتمین برنامه هیئت وبلاگی سبوحرکت های وبلاگی- حرکت وبلاگی “یک جرعه آسمان” به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه به همت وبلاگ “عطش شکن” آغاز شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این حرکت وبلاگی که جزو موج های هیئت وبلاگی سبو به حساب می آید، این بار به “میانداری” وبلاگ “عطش شکن” آغاز شده است و اعضای این هیئت وبلاگی می خواهند این بار میهمان دعای عرفه باشند:

متن دعا را به سی فراز بخش کرده ایم،هرکس یک قسمتش را بردارد و بگذارد در گوشش تا صدا را بشنود.یادتان هست بچه گی ؟ صدف ها را می گذاشتیم در گوش مان تا صدای دریا بشنویم و جالب این که می شنیدیم!

حالا هم هرکس یک فراز را از اینجا انتخاب کند،صدای دریایش را برای ما روایت کند.درباره اش بنویسد،حس اش را،برداشت اش را،حتا قصه اش کند،حتا بسرایدش یا نقشش بزند،طرحش بزند،حتا بنوازدش… البته ترجمه ای که ما داشتیم و گذاشتیم خیلی روان نیست،شما به روانش مراجعه کنید و بر ما ببخشایید.همچنین عنوان هایی که برای هر فراز انتخاب شده سلیقه نویسنده است و دیگر میل ،میل مبارک است که در نوشتن پست ها نیم نگاهی به این عناوین داشته باشید یا نه.

این حرکت وبلاگی از پنج شنبه 28 آبان آغاز شده است و طبق این جدول تا شنبه 7 آذرماه، همزمان با عید سعید قربان ادامه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در این حرکت وبلاگی می توانند با قرار دادن یک لوگوی حمایتی در وبلاگشان، خود را در این حرکت سهیم بدانند.

گفتنی است این حرکت جزو هفتمین حرکت هیئت وبلاگی سبو به حساب می آید و در هر برنامه یکی از اعضای این هیئت میزبانی یا میانداری حرکت را به عهده دارد.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به پست مربوطه وبلاگ “عطش شکن” مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول