وبلاگ نویسان رزمندگان خط مقدم جنگ فرهنگی هستند

همایش ها- رئیس ستاد کل راهیان نور کشور گفت: شما در خط مقدم جبهه فرهنگي هستيد و از دشمن نهراسيد و راهي جز با نزديك شدن براي خدا نداريد.880924-2

به گزارش «وبلاگ نیوز» رئیس ستاد راهیان نور کل کشور در همايش وبلاگ نويسان در تالار سيدالشهدا که در اعتراض به هتک حرمت به ساحت امام(ره) برگزار شد، اظهار داشت:در هنگام جنگ تحمیلی اگرچه همه مردم فهمیدند به کشور حمله شده است اما همه به مقابله بر نخواستند و دفاع از کشور نپرداختند و اگر این می شد جنگ هشت سال ادامه نمی یافت.
وي با بیان این که اگر برای مقابله با تهدیدات نرم استوار هستیم باید شرایط خود را تغییر دهیم، افزود: باید پشت خاكريز جنگ فرهنگي مطيع امر فرماندهي باشيم چرا كه جنگ آدابی دارد که باید به آن مودب باشیم.

حسين يكتا ادامه داد: درست است كه دشمن سرمايه‌گذاري عظيمي كرده است و سرمايه گذاری ما اندك است ولي قانون خداوند ثابت است فقط کسانی می توانند سرباز این بارزه باشند که با اخلاص آماده جنگ باشند.
راوي دفاع مقدس جنگ نرم را جنگ‌ دل‌ها عنوان و تصريح كرد: در جنگ دل‌ها نمي‌توان بدون معرفت پشت رايانه نشست و دل يكي ديگر را برد و حواس خودت پرت باشد ولي حواس ديگران را جمع كني.
وي با اشاره به اينكه هر كي با خدا حركت كند، خدا با اوست، خاطرنشان كرد: اگر چه پوشش رسانه‌اي و نيروهايمان كم است ولي پيروزي شدني است، همچنان در جنگ تحميلي هم با چهار نفر به دل لشكر دشمن مي‌زديم.
حاج حسين يكتا، جنگ فرهنگي را همانند جنگ فيزيكي داراي مراحل تخصصي دانست و گفت: در اين جنگ هم بايد تك‌تيرانداز، اطلاعات عمليات، ديده‌بان، تطبيق آتش، پياده و زرهگي طبقه‌بندي شود.
وي اضافه كرد: اگر وبلاگنويسي فقط براي الله و رفتن به سمت تقرب به خدا باشد، قوانين خداوند هم به ياري شما خواهد آمد.
راوي و رزمنده دفاع مقدس ضمن جدي خواندن جنگ فرهنگي، ابراز داشت: مقام معظم رهبري آنقدر غريب است كه خودش مصاديق را ذكر مي‌كند.
حاج حسين يكتا افزود: اگر در وبلاگ‌هايمان تعداد بيننده را مهم بدانيم  به كميت نگاه خواهيم کرد و كيفيت را فراموش مي‌كنيم.
وي با بيان اينكه قيام مختار به درد نمي‌خورد و در كربلا بايد حضور داشته باشيم، گفت: يازده امام(ع) را از دست داديم و قدرشان را ندانستيم و به همين خاطر دوازدهمي نمي‌آيد.
راوي هشت سال جنگ تحميلي ادامه داد: شلوغي‌هاي عالم دليل بر خبري است و قدر اين فرصت ها را بدانيد كه امام زمان(عج) آنقدر از وبلاگ ما خوشش بيايد كه خبر آمدنش از وبلاگ ما اعلام شود.
وي توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در ازدياد فتنه را ضروري خواند و تصريح كرد: حرف را از ايشان بگيريم، تحليل كنيم و بعد به عمل برسانيم.
حاج حسين يكتا در پايان خطاب به حاضرين در همايش گفت: شما در خط مقدم جبهه فرهنگي هستيد و از دشمن نهراسيد و راهي جز با نزديك شدن براي خدا نداريد.

/انتهاي پيام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول