برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسی با موضوع محرم و دهه فجر

وبلاگستان در محرممسابقات- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات به مناسبت فرارسيدن ماه محرم و دهه فجر، مسابقه وبلاگ‌نويسی با محوريت اين موضوعات برگزار می‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، نقش محرم، عاشورا و عزاداری سيدالشهدا(ع) در پايداری محرم، عاشورا و يك شعر، نقش رهبری در انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ثبت خاطرات و شنيده‌های انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب اسلامی و روزشمار انقلاب، موضوعات اين مسابقه را تشكيل می‌دهند.

وبلاگ‌نويسانی كه بيش از 15 سال سن داشته باشند، می‌توانند در اين مسابقه شركت كنند، هر يك از شركت كنندگان فقط مجاز به شركت در يكی از موضوعات هستند، همچنين مطالب ارسالی حداكثر می‌تواند در دو پست و 30 خط تنظيم شود.

شركت كنندگان بايد آدرس وبلاگ خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات به رايانامه ershad.mahallat@yahoo.com ارسال كنند، همچنين لازم است كه لوح فشرده حاوی پست مورد نظر از وبلاگ خود را به اين اداره به نشانی محلات، خيابان امام خمينی(ره)، خيابان جمهوری اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات بفرستند.

مهلت شركت در اين مسابقه تا چهارم بهمن‌ماه جاری بوده و وبلاگ‌های معرفی شده به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات، از تاريخ پنجم بهمن‌ماه جاری مورد ارزيابی كمی و كيفی قرار گرفته و در دهه فجر از برگزيدگان اين مسابقه تقدير خواهد شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول