ثبت نام سوگواره وبلاگ‌نويسی خورشيد سرخ آغاز شد

سوگواره خورشید سرخمسابقات- ثبت نام در سوگواره استانی وبلاگ‌نويسی خورشيد سرخ استان گيلان، همزمان با 27 آذرماه جاری و شروع محرم‌الحرام، آغاز شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، اولين سوگواره استانی وبلاگ‌نويسی فرهنگی و دينی با عنوان سوگواره وبلاگ‌نويسی خورشيد سرخ، به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گيلان با همكاری هيئت محبان اهل بيت(ع) شهرستان رشت برگزار، و ثبت نام آن آغاز شده است.

توليد و تجميع اطلاعات فرهنگی ـ دينی در محيط‌های تحت وب، تبيين اهميت وبلاگ‌نويسی، تبليغ، ترويج و توسعه فرهنگ توليد محتوای فرهنگی، استفاده مناسب از امكانات اينترنتی شخصی و گروهی در استان گيلان، تشويق وبلاگ‌نويسان گيلانی كه ادامه دهنده نهضت عاشورا در محيط وب هستند؛ به عنوان اهداف اين سوگواره ذكر شده است.

برای ثبت نام در اين سوگواره وبلاگ‌نويسی، كاربران بايد به سايت سوگواره به نشانی اينترنتی www.moharamblog.ir مراجعه كرده و اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، شهر و نام وبلاگ خود را وارد فرم ثبت نام كنند، آخرين فرصت شركت در سوگواره وبلاگ‌نويسی خورشيد سرخ 16 بهمن‌ماه سال جاری، همزمان با روز اربعين اعلام شده است.

شروع داوری وبلاگ‌های شركت كننده در سوگواره در بخش‌های محتوايی حديث، مقاله، عكس، شعر و فنی، 16 بهمن‌ماه، و زمان اعلام نتايج 26 بهمن‌ماه سال جاری است، مراسم اختتاميه اين سوگواره نيز روز 13 اسفندماه سال جاری، همزمان با ميلاد پيامبر بزرگوار اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول