مسابقه وبلاگ‌نويسي قيام عاشورا در ماه محرم برگزار مي‌شود

عاشورای حسینیمسابقات- رييس فرهنگسراي فن‌آوري و اطلاعات از برگزاري مسابقه وبلاگ‌نويسي با محوريت اهداف قيام عاشورا، حادثه‌نگاري و عزاداري عاشوراي حسيني از ديدگاه‌هاي فلسفي، ادبي و هنري در ماه محرم خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» فرداد محمدي در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين مسابقه با هدف تشويق وبلاگ‌نويسان به گسترش فرهنگ عاشورا و مسايل پيراموني قيام عاشورا در فضاي وب در سه قالب متن ادبي، شعر و عکس برگزار مي‌شود.

محمدي اظهار داشت: سلسله مباحث تبيين انديشه‌هاي امام حسين (ع) از ديگر برنامه‌هايي است كه با چهار اجرا و با حضور استاد «محمدجواد نيكنام» روزهاي سه‌شنبه از ساعت 15 تا 16:30 در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود.

به گفته رييس فرهنگسراي فن‌آوري اطلاعات،طرح «چشمه‌سار نهج‌البلاغه»نيز در قالب سلسله نشست‌هايي به اجرا در مي‌آيد كه پس از برگزاري يك CD‌ مولتي مديا از نشست‌هاي ذكر شده توليد و توزيع مي‌شود.

وي ادامه داد:برگزاري نمايشگاه پوستر ويژه ماه محرم با همكاري فرهنگسراي مترو در ايستگاه هفت تير و ارسال پيامك با موضوع عاشورا از ديگر برنامه‌هايي است كه از سوي اين فرهنگسرا در ماه محرم در نظر گرفته شده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول